خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد؛

برخورداری بیش از ۹۷ درصدی گاز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۱۹۳

استاندار گیلان با اشاره بیش از برخورداری ۹۷ درصدی گاز در استان خبر داد و گفت: ایران در برخورداری از انشعابات و شبکه گازرسانی رتبه اول را در دنیا دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در آیین مراسم گازرسانی در ۱۵ روستای تالش در پسمه جان اظهار کرد: جلوه امید و نشاط در روستاها با خدمت رسانی و فراهم آوری امکانات محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۷ درصدد مردم گیلان از نعمت گاز بهره مند هستند، افزود: ایران در برخورداری از انشعابات و شبکه گازرسانی رتبه اول را در دنیا دارد.

استاندار گیلان با مقایسه کوتاه از امکانات و دستاوردهای قبل و بعد از انقلاب اسلامی اضافه کرد: ایرانِ قبل از انقلاب در بسیاری از شاخص‌های برخورداری عقب بود به عنوان مثال در گیلان تعداد انگشت شماری از نعمت گاز برخوردار بودند اما امروزه اکثر روستاهای گیلان سبز هستند.

عباسی از تأمین بخاری و وسایل گرمایشی برای ساکنین تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در روستای پسمه جان خبر داد و بیان کرد: اهالی و روستاییان ضمن استفاده بهینه در مصرف گاز، نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی از ساماندهی محور روستای پسمه جان تالش خبر داد و افزود: این محور با کمک مجموعه فرمانداری و متولیان هر چه سریع‌تر ساماندهی شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم به روستاها نگاه ویژه ای دارد، گفت: برای حفظ جمعیت روستایی و مهاجرت معکوس باید خدمات و امکانات به روستاها گسیل کنیم.

عباسی با بیان اینکه اجازه ویلاسازی به غیربومی‌ها در روستاها داده نشود، بیان کرد: بومی با سبک و سیاق روستایی نسبت ساخت مسکن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه از طرح‌های گردشگری در روستاها حمایت می‌کنیم، افزود: ایده‌های خلاق و اقتصادی در روستاها مورد توجه دولت سیزدهم است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات پیش رو اضافه کرد: مشارکت ۱۰۰ درصدی روستاییان در انتخابات دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز