خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای ارشاد گیلان:

برگزاری جشنواره «فیلم کوتاه رشت» یک ظرفیت برای گیلان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۱۰۷

سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای ارشاد گیلان با بیان اینکه برگزاری جشنواره «فیلم کوتاه رشت» یک ظرفیت برای استان است، گفت: این جشنواره آغوش خود را برای جوانان مستعد باز کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت، قاسم مصفا بعد از ظهر سه شنبه در آئین رونمایی دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت اظهار کرد: برگزاری جشنواره «فیلم کوتاه رشت» یک ظرفیت برای استان است.

مصفا با بیان اینکه این جشنواره ملی شناسنامه فرهنگی گیلان است، گفت: این جشنواره آغوش خود را برای جوانان مستعد در جای جای ایران باز کرده است.

وی با تاکید بر اینکه خیلی از شهرهای دنیا برای معرفی از ظرفیت فیلم جهت شناساندن پتانسیل‌ها استفاده می‌کنند، ادامه داد: از این ظرفیت می‌توان برای شناساندن بیشتر رشت استفاده کرد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه‌ای ارشاد گیلان بر لزوم تقویت رویدادهای بومی استان تاکید کرد و افزود: با توجه به پتانسیل و ظرفیتی که در عرصه هنر و سینما در گیلان وجود داد می‌طلبد افراد تأثیرگذار و با استعداد در این عرصه ورود کنند.

مصفا با بیان اینکه یکی از تأکیدات دولت سیزدهم این است که صدور مجوز رخدادهای فرهنگی و هنری از طریق متولی یعنی ارشاد انجام گیرد، اضافه کرد: این نشان می‌دهد که مسؤولان کشور آمادگی نقش آفرینی در این حوزه را دارند و بر ما نیز موظف هستیم که زمینه شکل گیری و ارتقای فعالیت‌ها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز