خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تقویت زیرساخت‌های گردشگری از اهداف جدی در قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۴۳۹

استاندار قزوین گفت: در دو سال گذشته در حوزه مناسبت‌سازی تلاش شده و سعی شده با زیرساخت‌ها زمینه را برای حضور گردشگران فراهم کنیم و در سفر رئیس جمهور در این حوزه اعتبارهایی اختصاص پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اختتامیه دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی، عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

محمدمهدی اعلایی در این مراسم گفت: این جشنواره فرصت مغتنمی بود که ذهن‌ها به ظرفیت‌ها و دارایی‌های قزوین معطوف شود.

استاندار قزوین ادامه داد: نخبگان حوزه میراث فرهنگی و سایر حوزه‌های رسانه‌ای و هنری درگیر این جشنواره بودند و سعی شد از میزبانی این جشنواره برای جلب توجه‌ها به استان استفاده شود.

وی عنوان کرد: همه کسانی که در این روزها به نقاط گردشگری قزوین سر زده باشند این را تایید می‌کنند که اگر کسی قزوین زیبا را ندیده باشد از بخش قابل توجهی از زیبایی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی ایران عزیز غفلت داشته است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: هر کسی که در فضای مجازی صفحه‌ای دارد و ایران را معرفی می‌کند، اگر تصویری از سعدالسلطنه نداشته باشد صفحه او کامل نیست و اگر کسی الموت را در بهار درک نکرده باشد بهار را کامل درک نکرده است.

وی بیان کرد: در قزوین تلاش می‌کنیم ظرفیت را برای استفاده بهینه از فرصت‌های تاریخی و طبیعی فراهم کنیم و آن‌ها را بشناسانیم.

اعلایی ادامه داد: طراحی میدان دارالشفا و آزادسازی دولت‌خانه از اقداماتی است که در حال انجام است تا این ظرفیت تاریخی بستر مناسبت‌تری را برای حضور گردشگران داشته باشد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در حوزه مناسبت‌سازی مناسبت دیرینه پنجاه بدر قزوین که 19 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، دو سال به شکل ملی و استانی درحال تقویت است.

دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی از هشتم تا دهم آذر ماه به میزبانی قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز