خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

جشنواره میراث فرهنگی فرصتی برای معرفی قزوین در سطح ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۱۳۰

استاندار قزوین گفت: امیدواریم جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی فرصت معرفی بیشتر داشته‌های قزوین در سطح ملی را فراهم کند، در استان هم تامین و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم افتتاح دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی شامگاه چهارشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی‌ (ره) قزوین برگزار شد.

محمدمهدی اعلایی در این مراسم گفت: برنامه‌ریزی برگزاری جشنواره چندرسانه‌ای رفتاری خوش فکرانه است و به تولید محتوا در معرفی داشته‌های میراث فرهنگی کمک می‌کند.

استاندار قزوین ادامه داد: دومین جشنواره در اولین استان پرظرفیت میراث فرهنگی برگزار شده که اقدامی خوش فکرانه است، قزوین این افتخار را دارد که بیشترین آثار ثبت شده میراث فرهنگی را در خود داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین بیان کرد: حضور چهره‌های شاخص و افتخارات استان در این مراسم، نماد و نشانی از داشته‌های ارزشمند فرهنگی و ظرفیت‌های قابل توجه استان است که البته این در کنار شخصیت‌های نامی آسمانی شده همچون شهید رجایی است.

وی در پایان با اشاره به هفته بسیج خاطرنشان کرد: قزوین در صیانت بسیجی‌وار از داشته‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برمی‌دارد.

دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی هشتم تا دهم آذر ماه به میزبانی قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز