خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت:

روند اجرای پروژه‌های شهری رشت قابل قبول است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۱۹۱

شهردار رشت با اشاره به ۲ پروژه در حال اجرای تقاطع غیر همسطح و احداث خیابان شهید سلیمانی رشت گفت: پیشرفت پروژه‌های شهری قابل قبول است و طبق برنامه زمان بندی پیش می‌رود.

به گزارش ایلنا از رشت، رحیم شوقی در حاشیه بازدید از پروژه‌های در حال اجرای شهری رشت اظهار کرد: بازدیدها و سرکشی‌های مستمر از پروژه‌های شهری سرعت عمل در اجرا را بالا می‌برد.

وی با اشاره به همراهی پارلمان شهری در روند اجرای پروژه‌ها افزود: همراهی و مشارکت پارلمان شهری و مدیریت شهری منجر به تسهیل بخشی اجرای پروژه‌های عمرانی می‌شود.

شهردار رشت با اشاره به بازدید از ۲ پروژه در حال اجرای تقاطع غیر همسطح و احداث خیابان شهید سلیمانی رشت بیان کرد: پیشرفت پروژه‌های شهری قابل قبول است و طبق برنامه زمان بندی پیش می‌رود.

شوقی از بهره برداری پروژه شهید سلیمانی رشت در نیمه اول سال آتی خبر داد و اضافه کرد: پروژه در حال اجرای شهید سلیمانی رشت یکی از خیابان‌های زیبا و چشم نواز این شهر خواهد بود.

وی با بیان اینکه مشکلی در تأمین منابع مالی برای اجرای پروژه‌ها نداریم، افزود: اعتبارات پروژه‌ها از قبل پیش بینی شده است و انتظار می‌رود با تخصیص به موقع منابع مالی، پروژه‌ها با سرعت اجرا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز