خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تکمیل پروژه انتقال آب به آبیک نیازمند اعتبارات فرا استانی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۸۴۱

استاندار قزوین گفت: تکمیل پروژه انتقال آب سد طالقان نیازمند اعتبارات فرا استانی است و مجموعه مدیریتی استان با تمام توان تخصیص این اعتبارات را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در بازید از پروژه انتقال آب سد طالقان به آبیک گفت: موضوع انتقال آب به استان قزوین یکی از مهم‌ترین پروژه هایی است که در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و امیدواریم به نتیجه دلخواه حاصل شود.

استاندار قزوین افزود: با همتی که در بین دستگاه‌ها و نمایندگان مشاهده می‌شود به نظر می‌رسد این پروژه با سرعت به نتیجه برسد‌.

وی عنوان کرد: بخشی از منابع مالی این پروژه  نهایی و پرداخت و بخشی هم در حال رایزنی است که وعده‌های مثبتی داده شده و اگر در موعد مقرر انجام شود این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: پیش بینی می‌شود این پروژه در نیمه اول سال ۱۴۰۱  نهایی و به بهره برداری برسد ولی زمان دقیق از حوزه اختیارات استان خارج است باید سازمان برنامه و بودجه اعتبارات را تخصیص دهد.

اعلایی تاکید کرد: رسالت استان پیگیری موضوعات است که این کار را با بهترین شکل ممکن انجام خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ستان قزوین هم در این باره گفت: در حال حاضر این پروژه 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن به 150 میلارد تومان اعتبار نیاز دارد.

یدالله ملکی ادامه داد: با تامین اعتبار مورد نیاز می‌توان انتظار داشت این طرح در ماه‌های ابتدایی سال آینده به بهره‌برداری برسد.

این مسئول عنوان کرد: انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین یکی از بزرگترین پروژه‌های انتقال اب در سطح کشور به شمار می‌رود که آبرسانی به آبیک تنها بخشی از آن است و در اولویت قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز