خبرگزاری کار ایران

استقبال شهروندان گیلانی از طرح خرید با کالابرگ الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۶۸۷

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از خرید بیش از ۷۴ میلیارد تومان کالا در استان با کالابرگ الکترونیک خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سیاوش آقاجانی گفت: با اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک در گیلان، تاکنون با انجام ۱۰۹ هزار و ۸۸۲ تراکنش در فروشگاه‌های عضو شبکه ملی اعتبار در استان، مردم گیلان ۷۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کالا با کالابرگ الکترونیک خریداری کردند. 

وی از امکان افزایش اعتبار یارانه خانوار‌های تحت پوشش نهاد‌های حمایتی و دهک‌های اول تا پنجم خبر داد و افزود: در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومانی با کالابرگ الکترونیک، ۱۲۰ هزار تومان به اعتبار یارانه افزوده می‌شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: تاکنون ۵۱ هزار و ۷۲۰ خانوار گیلانی در طرح کالابرگ الکترونیک مشارکت داشته‌اند.

سیاوش آقاجانی با اشاره به اتصال ۴۱۶ شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای به طرح کالابرگ الکترونیک، افزود: هزار و ۶۵ صندوق فعال در فروشگاه‌های بزرگ و ۲ هزار و ۶۹۴ صندوق فعال در فروشگاه‌های خُرد در طرح کالابرگ الکترونیک گیلان مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه از ۱۱۳ دهستان گیلان ، ۸۸ دهستان به این طرح پیوسته اند، اضافه کرد: از فرمانداران و بخشداران انتظار داریم که برای فراهم سازی زیرساخت‌های طرح کالابرگ الکترونیک تبلیغات محیطی انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز