خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون گیلان خبر داد؛

تحویل ۱۳ هزار واحد مسکن ملی توسط ۱۳۲ شرکت تعاونی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۴۸۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از تحویل ۱۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی در استان خبر داد و گفت: این تعداد مسکن در قالب ۱۳۲ شرکت تعاونی ساخته شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، سیاوش آقاجانی اظهار کرد: گیلان دارای حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تعاونی فعال دارد که جمعیتی بیش از ۲۱۰ هزار نفری را شامل می‌شود.

وی با اشاره به نقش اشتغال زایی تعاونی‌ها در گیلان، افزود: بیش از ۳۲ هزار و ۷۰۰ نفر در ۲۵۰۰ تعاونی فعال گیلان مشغول هستند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از فعالیت ۳ شرکت تعاونی دانش بنیان در این استان خبر داد و بیان کرد: این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف خدماتی و صنعتی فعالیت می‌کنند.

آقاجانی با بیان اینکه گیلان جزو ۳ استان برتر در تشکیل تعاونی‌های توسعه و عمران است، گفت: ۱۲ شرکت تعاونی توسعه و عمران در گیلان ثبت شده و یک شرکت در روند نهایی ثبت قرار دارد.

وی با اشاره به نقش پررنگ تعاونی‌های گیلان در ارزآوری برای گیلان، افزود: تعاونی‌های گیلان در سال گذشته حدود ۲۱ میلیون و ۳۴۲ هزار دلار صادرات کردند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به تعاونی‌ها دارد، گفت: اعتبار بخش تعاون از ۲ هزار میلیارد تومان در سال گذشته به ۳ هزار میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

آقاجانی از تحویل ۱۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی در گیلان خبر داد و اضافه کرد: این تعداد مسکن ملی در قالب ۱۳۲ شرکت تعاونی ساخته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز