خبرگزاری کار ایران

ترکیب اعضای هیئت مدیره کانون شوراهای اسلامی کار گلستان مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۰۲۲

«اعضای جدید هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان گلستان با از طریق رای گیری در دفتر این کانون صنفی مشخص شدند».

ترکیب اعضای جدید هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان گلستان در اولین جسله این تشکل استانی مشخص شد.
به گزارش ایلنا، در اولین جلسه اعضای دور جدید هیئت مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان گلستان انتخابات درونی برای مشخص کردن ترکیب اعضای هیات مدیره برگزار شد و به این ترتیب آقایان «سید هادی حسینی» به عنوان رییس و «نورالله ریاحی» به ‌عنوان نایب رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان گلستان انتخاب شدند.
همچنین در این رای گیری «عبدالعظیم تاتار» به عنوان خزانه‌دار و مسئول امور مالی، «غلام رضا سلطانی» در سمت دبیر، «عبدالعظیم حاجی عرازی» در سمت بازرس و «سهراب مهاجر» نیز به عنوان منشی کانون انتخاب شدند.
به موجب قانون اعضای هیئت‌مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار هر استان از زمان انتخاب به مدت دو سال وظیفه پیگیری مطالبات صنفی کارگران را برعهده خواهد داشت که از جمله وظایف آنها انتخاب نمایندگان کارگر در مراجع هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف، ایجاد هماهنگی با شوراهای اسلامی کار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع مشکلات حوزه کارگری و نیز تلاش در زمینه ایجاد مراکز رفاهی و ورزشی در محیط‌های کارگری خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز