خبرگزاری کار ایران

دخالت تناقض آمیز اداره کار گرگان در انتخابات یک تشکل کارگری

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۲۵

چکیده: رئیس سابق انجمن صنفی رانندگان اتوبوسرانی گرگان که ۲۵ شهریور ماه در انتخابات این نهاد صنفی بیشترین رای را کسب کرده بود، از حذف خود به دلیل بازنشستگی و جایگزینی یک بازنشسته دیگر در این سمت خبر داد.

رئیس سابق انجمن صنفی رانندگان اتوبوسرانی گرگان که ۲۵ شهریور ماه در انتخابات این نهاد صنفی بیشترین رای را کسب کرده بود، از حذف خود به دلیل بازنشستگی و جایگزینی یک بازنشسته دیگر در این سمت خبر داد.

«غلامحسن غفاری» با انتقاد از دخالت تناقض آمیز اداره کار گرگان به انتخابات هیات مدیره این تشکل کارگری، در این باره ایلنا گفت: انتخابات هیات مدیره انجمن صنفی رانندگان اتوبوسرانی گرگان و حومه در تاریخ ۲۵ شهریور ماه برگزار شد که من در این انتخابات بیشترین رای را کسب کردم.

وی ادامه داد: اداره کار گرگان یک هفته بعد از انتخابات، فرم‌های تعیین سمت را به هیات مدیره منتخب داد، اما ۵ یا ۶ روز بعد، نامه‌ای از سوی این نهاد دولتی مبنی بر حذف بنده و آقای «عماد یعقوبی» از جمع هیات مدیره منتخب ارسال شد با این مضمون که شما دو نفر به دلیل بازنشستگی نباید در انتخابات هیات مدیره شرکت می‌کردید.

رئیس سابق انجمن صنفی رانندگان اتوبوسرانی گرگان و حومه در پایان اظهار داشت: عضو علی البدل هیت مدیره منتخب که جایگزین من شده، خود بازنشسته است که این موضوع تصمیم اداره کار گرگان را تناقض آمیز‌تر می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز