خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد:

افزایش زندانیان جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد نگران‌کننده است

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۷۷۰

مدیرکل زندان‌ها و نائب رئیس ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش زندانیان جرائم غیر عمد را نگران کننده عنوان کرد.

به گزارش‌ایلنا از یاسوج و به نقل از روابط‌عمومی زندان‌های‌کهگیلویه و بویراحمد، "اسماعیل جمیاری"، مجموع زندانیان جرائم غیر عمد استان را بیش از ۶۰۰ نفر بیان و خاطرنشان کرد: محکومیت های مالی با آمار حدود ۵۰۰ نفر بیشترین و پس از آن مهریه به تعداد ۷۲ نفر، تصادف و ضرب و جرح غیر عمدی به تعداد ۲۴ نفر و ترک انفاق ۱۸ نفر در رتبه های بعدی قراردارند.

وی اظهار امیدواری کرد با حمایت ستاد دیه کشور ، گذشت و تخفیف شکات و طلبکاران و نیز کمک خیرین، فعال‌تر شدن کمیته‌های صلح و سازش و همچنین ظرفیت شوراهای حل اختلاف نسبت به کاهش این آمار اقدام شود.

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در تمامی بندها با همه زندانیان ملاقات چهره به چهره داشته و ضمن طرح مباحثی در باب استفاده از فرصت بدست آمده خطاب به آنان گفت: از همه امکانات، فضا و تجهیزات در جهت بازپروری و اصلاح رفتار و کردار خود استفاده کنید و ضمن ندامت و پشیمانی و با رعایت قوانین و مقررات نسبت به جلب اعتماد و اطمینان مسئولان زندان برای بهره مندی بیشتر از خدمات و رفاهیات تلاش کنید.

جمیاری در ادامه با حضور در آسایشگاه سربازان وظیفه با آنان گفتگو کرد  و پس از شنیدن خواسته ها و انتظارات پرسنل وظیفه، دستورات لازم جهت تأمین نیازمندی ها و رسیدگی به مشکلات آنان را صادر کرد.

" اسماعیل جمیاری" مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد که به همراه سرهنگ دهش فرمانده یگان حفاظت و کریمی مسئول اداره قضایی و اجرای احکام زندان‌های استان بصورت سرزده وارد زندان دهدشت شده بود، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف در جریان روند اجرای امور قرار گرفت.

شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه از شهرهای گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که با یاسوج مرکز استان حدود 230 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز