خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد:

رشد 3.5 درصدی مصرف برق در استان/ گچساران با بیشترین مصرف برق

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۴۳۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از رشد 3.5 درصدی مصرف برق در این استان در 9 ماهه امسال خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد،"مهندس داود راهزادی" در نشستی با معاونت مشترکین این شرکت در یاسوج گفت: میزان مصرف برق در سالجاری یک میلیون و 384 هزار و 145 مگاوات ساعت بوده که این میزان در مدت مشابه سال قبل یک میلیون و 337 هزار و 92 مگاوات ساعت بوده است.

وی مهمترین دلیل رشد مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را تغییر در الگوی مصرف مشترکین عنوان و اظهار داشت: بیشترین مصرف برق در 9 ماهه اول امسال مربوط به شهرستان گچساران با 583 هزار و 366 مگاوات ساعت بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از رشد مصرف 3.5 درصدی برق این استان حدود 1.5 درصد آن مربوط به شهرستان گچساران است.

راهزادی، کمترین میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به شهرستان لنده ذکر و خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در این شهرستان طی 9 ماهه اول امسال 37 هزار و 103 مگاوات ساعت معادل 9 صدم درصد از مجموع رشد مصرف برق استان است.

وی گفت:‌ 241 هزار و 636 اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 202 هزار و 649 اشتراک آن معادل 83 درصد خانگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز