خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد

دستگیری فروشنده " ماری جونا " اینترنتی در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۶۹۳

رئیس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری فروشنده مواد مخدر در شبکه‌های اجتماعی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت پلیس، " سرگرد روح‌الله شهبازی‌پور " گفت:‌ با رصد و پایش کار‌شناسان پلیس فتا صفحه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی شناسایی شد که گرداننده آن اقدام به تبلیغ و فروش موادمخدر می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به محرز بودن جرم، در این راستا پرونده تشکیل و موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کار کار‌شناسان این پلیس قرار گرفت‌، عنوان کرد: با انجام اقدامات فنی و شگردهای پلیسی گرداننده این صفحه در شبکه‌های اجتماعی شناسایی شد‌.

شهبازی‌پور گفت: ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و تعامل و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر، اکیپی از مامورین پلیس فتا و پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی به محل سکونت متهم اعزام و طی عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازرسی از منزل نامبرده مقداری مواد مخدر از نوع ماری جوانا کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تحویل متهم به مراجع قضایی افزود: متاسفانه با رشد روز افزون شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، افرادی شیاد از این طریق قصد فروش مواد مخدر در این شبکه‌ها را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز