خبرگزاری کار ایران

در روستای باجولی رخ داد؛

لانه‌ پرندگان 7 نفر را راهی بیمارستان یاسوج کرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۶۵۱

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از گاز گرفتگی 7 نفر از مهمانان یک خانواده در روستای باجولی از توابع بخش سپیدار بویراحمد خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اورژانس 115 ، " جلال پوران فرد" با بیان اینکه این گاز گرفتگی روز جمعه، 24 آذرماه ساعت 17 و 24 دقیقه، به وقوع پیوست، گفت: 7 نفر از مهمانان خانه‌ای در منطقه سپیدار روستای باجولی دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند.   
 
وی بیان کرد: در پی اعلام این خبر بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ سپیدار بویراحمد به محل اعزام شد.   
 
پوران فرد با بیان اینکه به محض رسیدن پرسنل بر بالین بیماران دچار گاز گرفتگی، اقدامات درمانی اولیه (اکسیژن) انجام شد، تصریح کرد: هر 7 نفر مسموم شده به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج انتقال داده شدند. 
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بنا به اطلاعات کسب شده در خصوص مسمومیت افراد مهمان با علایم سردرد، تهوع، استفراغ مشاهده شد. 
 
پورانفرد تصریح کرد: بعد از بررسی مشخص شد که لوله بخاری بطور کامل از لانه پرندگان بسته شده بود و هیچ راه خروجی برای گاز مونوکسید کربن تولید شده وجود نداشته است. 
 
مسمومیت 3 نفر در روستای تلخسرو بویراحمد با گاز منواکسید کربن     
 
وی همچنین بیان کرد: ساعت 00:19 بامداد ۳ نفر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای تلخسرو خیابان حسابی که بعد از اقدامات اولیه به بیمارستان امام سجاد(ع) انتقال یافتند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز