خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی آرش کردی؛

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ابقاء شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۱۹۷

طی حکمی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در مسئولیت خود ابقاء شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد،" داود راهزادی " مدیرعامل کنونی شرکت توزیع نیروی برق این استان طی حکمی که به امضای "آرش کردی" رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر رسیده برای دومین بار در این مسئولیت منصوب شد.

در بخشی از متن حکم تمدیدی "داود راهزادی" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است:

پیروجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مورخ 15/8/96 شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد و انتخاب این شرکت به عنوان عضو حقوقی هیات مدیره شرکت مذکور، در اجرای ماده "110" اصلاحیه قانون تجارت، جنابعالی به عنوان نماینده شرکت مادر تخصصی توانیر در هیات مدیره شرکت مذکور جهت اجرای وظایف‌مدیریتی با رعایت مصوبه شماره 325/11 مورخ 11/11/85 هیات‌مدیره شرکت توانیر (تصویر پیوست) تعیین می شوید.

گفتنی است براساس مصوبه هیات مدیره شرکت،"داود راهزادی"بعنوان رئیس‌هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

لازم به ذکر است که در دوران 3 ساله مدیرعاملی " داود راهزادی" در شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد برقرسانی به بیش از 50 روستا، احداث خطوط دومداره شهرستان‌های لنده ، خط دومداره ایستگاه مختار(ع) – یاسوج، لنده، چرام و گچساران، احداث روشنایی معابر بیش از 100 روستا، ساماندهی روشنایی معابر گلزار شهدای بیش از 100 روستا، کاهش نرخ تلفات انرژی به بیش از 10 درصد، اتمام برق‌رسانی به روستاهای بالای 10 خانوار دارای کد روستایی، واگذاری بیش از 50 پنل خورشیدی برای اولین بار به روستاهای سخت گذر و اجرای بیش از 600 پروژه مختلف برقرسانی در مناطق مختلف استان از مهمترین اقدامات صورت گرفته بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز