خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

واگذاری بازسازی 6 روستای سرپل ذهاب کرمانشاه به سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۸۲۹

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازسازی 6 روستای آسیب دیده از توابع شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه که متاسفانه در زلزله اخیر دچار خسارات فراوانی شده‌اند به سپاه فتح این استان واگذار شده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"سردار یدالله بوعلی" در نشست با امام‌جمعه یاسوج افزود: کار بازسازی شش روستای سرپل ذهاب استان کرمانشاه که متاسفانه آسیب‌های جدی نیز در این زلزله دیده به سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد واگذار شده است.

وی با تاکید بر اینکه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تمام توان خود را در کمترین زمان ممکن برای بازسازی روستاهای محوله شده بکار خواهد گرفت، اظهار داشت: بطورحتم تلاش می‌کنیم که این روستاها در کمترین زمان ممکن بازسازی و روستانشنیان در خانه‌های خود ساکن شوند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از سخنان خود به ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم این استان برای مناطق زلزله زده غرب کشور نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون 51 کامیون کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به کرمانشاه ارسال شده که در زمینه کمک به زلزله‌زدگان جزء پنج استان اول کشور هستیم.

بوعلی باتقدیر از همراهی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در کمک رسانی به مردم زلزله زده غرب کشور، یادآورشد: سپاه پاسداران نیز همواره در کنار مردم و دوشادوش آنان بوده و خواهد بود.

این فرمانده سپاهی به بخشی از تلاش های سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد درحوزه های مختلف نیز پرداخت و تصریح کرد: برگزاری کنگره ملی شهدا، پیاده روی اربعین و خدمات رسانی به زائران حسینی در 26 موکب در داخل و خارج کشور از مهمترین تلاش‌های صورت گرفته سپاه پاسداران این استان در یکساله گذشته بوده است.

بوعلی تاکیدکرد بسیج در زمینه تحقق دغدغه‌های مقام معظم رهبری از جمله بحث اقتصاد مقاومتی و اشتغال از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز