خبرگزاری کار ایران

متقاضیان تا ششم آذرماه جاری فرصت دارند؛

استخدام در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۰۹۵

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای از استخدام 13 نیروی انسانی مورد نیاز در مراکز تابعه خود در سراسر این استان خبرداده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در آگهی جذب نیروی موردنیاز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید شده که مدارک متقاضیان بایستی تا روز ششم آذرماه جاری (1396/9/6) به آدرس‌میدان راهنمایی یاسوج، پشت بانک‌ملی شعبه میدان‌معلم، دبیرخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان تحویل داده شود.

شرایط سنی برای حداقل سن 20 سال و حداکثر 30 سال تمام برای مشاغل خدماتی با مدرک تحصیلی دیپلم و حداکثر 35 سال تمام برای مشاغل با مدرک کارشناسی و بالاتر الزامی عنوان شده است.

مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام است.

در این اطلاعیه تاکید شده صرفا از افراد بومی ثبت نام بعمل خواهد آمد و چنانچه در هر مرحله خلاف این موضوع اثبات شود فرایند ثبت نام لغو و از اشتغال ایشان جلوگیری خواهد شد.

عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد کار در سایر سازمان ها و شرکت ها به هنگام انعقاد قرارداد و شروع کار الزامی است.

انجام خدمت سربازی و یا سوابق کاری و هرمورد دیگری تحت هیچ شرایطی به سقف سنی داوطلب افزوده نمی شود.

عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر از دیگر شرایط احراز صلاحیت پذیرفته شدگان خواهد بود.

مربی ادبی باید دارای مدارک کارشناسی و یا بالاتر از آن در رشته‌هایی با گرایش ادبی بوده و پیشخدمت نیز باید دارای مدرک تحصیلی دیپلم و صرفا مرد باشد.

در بخش استخدامی نگهبان و راننده نیز داشتن مدرک تحصیلی دیپلم و صرفا مرد نیاز است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 33223049 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان - امور اداری تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز