خبرگزاری کار ایران

ورود سه وزیر و یک معاون رئیس‌جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۳۱۱

روزهای آینده یک معاون رئیس‌جمهور و سه وزیر دولت تدبیر و امید برای بازدید و افتتاح چند پروژه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در اردیبهشت‌ماه جاری استان کهگیلویه و بویراحمد که به‌عنوان پایتخت طبیعت ایران قلمداد می‌شود میزبان میهمانانی از کابینه یازدهم دولت تدبیر و امید خواهد بود.

رئیس سازمان محیط زیست و سه وزیر کشور و نیرو و راه و شهرسازی قرار است در اردیبهشت ماه جاری به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کنند.

بدون‌شک حضور این دولت‌مردان در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد نشان از عزم آنان برای رفع محرومیت‌های این استان تا آخرین دقایق عمر دولت تدبیر و امید می‌دهد.

شهردار یاسوج از سفر رحمانیفضلی وزیر کشور برای افتتاح دو پارک ولایت و چشمه نباتی خبرداده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در اولین نشست با اصحاب رسانه این استان از سفر آخوندی وزیر راه‌و‌شهرسازی برای افتتاح قطعه دوم جاده پاتاوه به دهدشت خبر داد.

 مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد هم از سفر معصومه ابتکار به استان در روز پنجشنبه یکم اردیبهشت‌ماه جاری خبر داده است.

مدیرعامل آب و منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد نیز گفته که حمید چیت‌چیان وزیر نیرو برای افتتاح تصفیه‌خانه آب‌شرب این استان به‌زودی به این استان سفر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز