خبرگزاری کار ایران

مسئول فرهنگی شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

کسب مقام سوم مسابقات سراسری قرآن وزارت نیرو توسط همسر پرسنل

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۲۹۰

مسئول امور فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام سوم مسابقات سراسری قرآنی وزارت نیرو در رشته مفاهیم توسط همسر یکی از پرسنل این شرکت خبرداد.

" سیدمحمد موسوی" در حاشیه برگزاری این مسابقات به ایلنا از یاسوج گفت: این دوره از مسابقات با حضور 400 شرکت کننده در مسابقات سراسری وزارت نیرو در یزد برگزار شد.

وی زمان برگزاری این مسابقات را از هفدهم تا نوزدهم آذرماه جاری عنوان و اظهارداشت: " سرکارخانم زینب پشتدار " همسر یکی از همکاران در شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد توانست در رشته مفاهیم رتبه سوم کشوری را از آن خود کند.

مسئول امور فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این آئین لوحی از سوی معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیرنیروبه همراه تندیس " طلیعه نور " به خانم پشتدار اهداء شد.

موسوی، تعداد شرکت کنندگان از سوی شرکت های تابعه وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در این مسابقات را 7 نفر عنوان کرد.

وی گفت: از تعداد 7 شرکت کننده عنوان شده در مسابقات سراسری قرآنی وزارت نیرو، 2 شرکت کننده از شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد و مابقی شرکت کنندگان از شرکت های تابعه صنعت آب و برق در این استان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز