خبرگزاری کار ایران

امام جمعه بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد:

قطعی‌های مکرر برق نارضایتی مردم بهمئی را به‌دنبال داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۴۶۹

مسوولان مرتبط نمی بایست در خدمات رسانی به مردم کوتاهی کنند و از مسوولان شرکت برق نیز می‌خواهیم به‌فکر مردم این شهرستان باشند که اکنون گرمای آن تا ۵۰ درجه هم می رسد.

امام جمعه بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد از فطعی های مکرر برق در این شهرستان انتقاد و از نارضایتی مردم از این موضوع خبرداد.

به گزارش ایلنا از بهمئی، حجت الاسلام سید رحمت اله سیادت در خطبه های این هفته نماز جمعه بهمئی گفت: قطعی های مکرر و مداوم برق در سطح شهر و روستاهای اطراف داد ملت را در این گرمای طاقت فرسا آن هم در ایام ماه مبارک رمضان درآورده است.

وی با ادامه انتقادات خود از قطعی های مکرر برق در شهرستان بهمئی، خاطرنشان کرد: قطعی های مکرر برق در این شهرستان سبب نارضایتی و مراجعه مستمر مردم به دفتر امام جمعه شده و ما نیز نمی دانیم به مردم چه بگوئیم.

امام جمعه بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسوولان مرتبط نمی بایست در خدمات رسانی به مردم کوتاهی کنند و از مسوولان شرکت برق نیز می خواهیم بفکر مردم این شهرستان باشند که اکنون گرمای آن تا ۵۰ درجه هم می رسد.

سیادت در بخشی دیگر از سخنان خود از خدمات اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و اظهارداشت: خدمت کردن به انسان های نیازمند اجر و پاداش فراوان دارد که ما از این عزیزان تشکر می کنیم.

وی شورای نگهبان را نیز مرکز جهت گیری های اساسی برای کشور بنا بفرمایش رهبری ذکر و تصریح کرد: باید همه ما این نهاد تأثیرگذار در جامعه اسلامی را حمایت و تقویت کنیم.

شهرستان بهمئی از شهرستان های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز استان حدود ۳۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

این شهرستان از محرومترین شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد محسوب شده که گرمای آن در فصل تابستان به بیش از ۵۰ درجه می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز