خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اصلاح طلبان می‌خواهند نظم جلسه ما را بهم بزنند!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۶۹۸

معاونینم هیچ وابستگی به نمایندگان مجلس در استان ندارند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دانشجویان معترض به عملکرد او و دولت سیزدهم در این استان را اصلاح طلب خواند و از دانشجویان حامی خود و این دولت خواست، بر روی صندلی های خود بنشینند و نظم جلسه را بهم نزنند چرا که دانشجویان اصلاح طلب می خواهند این نشست را به هم بزنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"سیدعلی احمدزاده" در نشست روز دانشجو با دانشجویان دانشگاه های یاسوج در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد و در زمانی که تعدادی از دانشجویان به عملکرد دولت سیزدهم و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در استان مُعترض بوده و خواستار صحبت کردن خود در پای تریبون بودند اما اجازه به آنها داده نمی شد، اظهار داشت: آقایان اصلاح‌طلبان می‌خواهند نظم جلسه را بهم بزنند، شماها بنشینید.

وی گفت: تا حالا علیه هیچ دولتی حرفی نزدم اما در یکی از شهرستان‌ها حضور پیدا کردم، به من گفتند در دولت گذشته، دو پروژه در هفته دولت افتتاح شد، یکی آسفالتی که گچ بود و دیگری کیوسک که افتتاح شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از دانشجویانی که مُعتقد بودند او در این استان نماینده عالی نمایندگان استان در مجلس شده و هرچه نمایندگان بگوید او اطاعت می کند، هم خاطرنشان کرد: بخشی از دموکُراسی را نابود نکنید، نماینده دلخواه خودتان هم بیاید هم همین حرف‌ها را می زنید، خلیفه کُشی نکنید.

احمدزاده با تاکید براینکه اینقدر بر سر موضوع نمایندگان نکوبید، هر جلسه ای و نشستی در استان می شود همدیگر را سر این موضوع می‌کوبیم در حالی که واقعیت‌ها این نیست، تاکیدکرد که نمایندگان در انتصابات او در این استان فقط نقش مشورتی داشته اند نه نقش مداخله گرایانه، چرا که اکنون ۱۵ مدیرکل منصوب شدهِ، مخالف نماینده بویراحمد در مجلس هستند.

وی با اظهار تاسف از اینکه برخی بدنبال حذف نگاه های مشورتی در بدنه دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند،اظهار داشت: ما همواره به نگاه مشورتی معتقد بوده و هیچگاه اجازه ندادیم نگاه مداخله گرایانه ای در انتصابات مدیران دولت در این استان صورت بگیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به دانشجویی که با طرح این دیدگاه که مطالبات جامعه ما جلوگیری از بی‌قانونی و دخالت‌های غیرقانونی نمایندگان استان در امورات مختلف قوه مجریه است،بگونه ای که هنگام تقسیم بودجه در بهارستان سکوت می‌کنند اما هنگام انتصاب آبدارچی‌ها دخالت می‌کنند، هم خاطرنشان کرد: اینطور نیست که شما می گوئید، ۱۵ مدیرکلی که انتخاب کردم مخالف نماینده بویراحمد هستند،آن وقت شما بگوئید با این وضعیت، کجا نماینده بر روی من اعمال نفوذ کرده است؟

احمدزاده باتاکید براینکه معاونینم هیچ وابستگی به نمایندگان مجلس در استان ندارند و حتی وقتی می خواستم آئین معارفه معاون سیاسی‌ام را برگزار کنم، ۲۰ دقیقه قبل از اینکه معارفه شود به ایشان اطلاع دادم و وقتی به من گفت چرا اجازه ندادید یک آئین معارفه بهتر برگزار شود؟ گفتم: چون نمی‌خواستم نماینده دخالت کند.

احمدزاده گفت: ۲۹ نفر از مدیرانم دکترا دارند و خیلی‌ها جوان هستند، دارم همه تلاشم را می‌کنم تا استان رشد کند، برای همین از بچه های استان در حوزه‌های مختلف مدیریتی استفاده کردیم اما شما بروید دو نفر را پیدا کنید که وابسته به جریان سیاسی و یا گرمسیر و سردسیری نباشند.

وی در پاسخ به دانشجویی که مدعی شد عملکرد شما و کارکرد شما بخاطر ریا است و شما یک ریاکار هستید، هم ادامه داد: تاالان، نه حرکت پوپولیستی زدم و نه به آن نیاز ندارم. من نمی‌خواهم نماینده بشوم که دنبال حرکت‌های نمایشی باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز