خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

دست مبارزان جبهه مقاومت را می بوسیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۷۴۲

دست انگلیس به خون مردم بی دفاع فلسطین آلوده است

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج مرکز این استان تاکیدکرد که باید دست مبارزان جبهه مقاومت را بوسید و اظهار داشت: ما دست مبارزان جبهه مقاومت که مردانه در برابر اسرائیل می‌جنگند را می بوسیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " سید نصیر حسینی" در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به جنگ اسرائیل و فلسطین، اظهار داشت: همان‌گونه که رهبری بیان فرمودند، ما هم امروز اعلان می‌کنیم که ما نیز دست مبارزان بزرگ جبهه مقاومت را می‌بوسیم.

وی با اشاره به جنگ فلسیطن و اسرائیل در هفته گذشته، گفت: عملیات نیروهای جبهه حماس به رژیم صهیونیستی بی‌سابقه و کمرشکن بوده و این حمله، کَمر این رژیم را شکسته و باعث شده این رژیم به یک حیوان وحشی و درنده تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اسرائیل اکنون آب، برق و وسایل ارتباطی مردم غزه را قطع کرده و موشک‌های که هرکدام از آن‌ها چند تُن است را بر سر این مردم  می‌ریزد،  یادآور شد: موشک‌هایی که این رژیم استفاده می‌کند ساختمان‌های چندطبقه را ویران و انسان‌های بی‌گناه را قتل‌عام می‌کند.

حسینی با تاکید براینکه رژیم صهیونیستی اگر قدرتش در منطقه زیاد شود همه کشورهای اسلامی را ویران می‌کند، ادامه داد: دولت انگلیس که پایه‌گذار این رژیم منحوس است نیز دستش به خون‌ مردم بی دفاع فلسطین آلوده است.

امام جمعه یاسوج از مسلمانان خواست که از مردم غزه حمایت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز