خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

سه مادر گچسارانی صاحب ۹ فرزند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۳۷۱

رئیس بیمارستان مادر و کودک بی بی حکیمه (س) گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از وقوع سه زایمان همزمان و تولد ۹ نوزاد، چهار ، سه و ۲ دوقلو در این بیمارستان طی چند روز گذشته خبرداد.

"پردیس بخشایی" در گفت و گو با ایلنا از گچساران با تشریح شرایط کنونی این نوزادان، اظهارداشت: در این هفته در سه ولادت تقریبا همزمان، شاهد تولد ۹ نوزاد چهار، سه و ۲ قلویی بودیم که برای ما و مردم شهرستان، خبر بسیار خوشحال کننده‌ای بود.

وی با اشاره به اینکه مادر ۳۴ ساله‌ای که در بارداری سوم خود چهارقلو بدنیا آورد، خاطرنشان کرد: جنس سه نوزاد از این تعداد نوزادان را پسر و یک نوزاد دیگر را دختر تشکیل می‌دهد.

رئیس بیمارستان مادر و کودک بی بی حکیمه (س) گچساران با تشریح زایمان دوم چندقلویی، یادآور شد: در زایمانی دیگری که در وسط هفته انجام شد مادر ۲۸ ساله‌ای در زایمان دوم خود، سه قلو زایید که از این نوزادان، دو نوزاد پسر و یک نوزاد هم دختر است.

بخشایی گفت: در زایمان سوم که روز سه شنبه در بیمارستان مادر و کودک بی بی حکیمه(س) صورت گرفت هم مادر جوان دیگری ۲ قلو بدنیا آورد که ۲ قلو‌ها هر دو دختر و سالم هستند.

وی با اشاره به شرایط نوزادان چهارقلو، اظهارداشت: چهارقلو‌ها نارس بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بیمارستان مادر و کودک بی بی حکیمه(س) تحت مراقبت تیم پزشکی و کادر درمان بطور مستمر و شبانه روز هستند.

شجاعی، شرایط نوزادان سه قلو‌ را مطلوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: این نوزادان اکنون در بخش نوزان بستری هستند و تا یک هفته دیگر ترخیص خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز