خبرگزاری کار ایران

توصیه نماینده چهار شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد به مدیران جدید:

از افراط افراطیون با سلایق مختلف سیاسی دوری بجویید

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۷۱

از مدیرانی که هم اکنون در دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده و یا در آینده منصوب می‌شود مصرانه می‌خواهیم از چاپلوسی چاپلوسان و افراط افراطیون با سلایق مختلف سیاسی دوری بجویند.

ایلنا - یاسوج: نماینده چهار شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد به مدیران جدید و آینده دولت تدبیر و امید در این استان توصیه کرد در دوران مدیریت خود از چاپلوسی چاپلوسان و افراط افراطیون دوری کنند.

«حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی محمد بزرگواری» در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا در یاسوج گفت: از مدیرانی که هم اکنون در دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده و یا در آینده منصوب می‌شود مصرانه می‌خواهیم از چاپلوسی چاپلوسان و افراط افراطیون با سلایق مختلف سیاسی دوری بجویند.

وی با تاکید براینکه مدیران دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد خود را از مشورت با مجمع نمایندگان استان بی‌نیاز ندانند، اظهار داشت: شایسته است مدیران کنونی و آینده در استان از مشورت افراطیون و چاپلوسان خودداری کنند.

این نماینده مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی افزود: بدون شک مشورت مدیران دولت یازدهم با مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد بهتر می‌تواند مشکلات دستگاه‌های اجرایی و یا شرکت‌های خدماتی این استان را حل و فصل کنند.

بزرگواری با بیان اینکه مدیران کنونی و آینده در کهگیلویه و بویراحمد می‌بایست حساسیت ویژه‌ای نسبت به تحرکات گروه‌های غیرقانونی و افرادی که در تصمیم گیری‌های استانی «محلی از اعراب ندارند» باشند، خاطرنشان کرد: شایسته است مدیران کل و شهرستانی برای انتصاب مدیران و کار‌شناسان زیرمجموعه خود با این گروه‌ها و افراد خودداری کنند.

وی گفت: شنیده می‌شود برخی از افراد که جایگاهی در حوزه مشورتی ندارند در تلاشند با مدیران کل و شهرستانی برای برخی از انتصابات زیرمجموعه‌ها وارد شور و مشورت شوند که این اقدام سبب پایین آمدن «شآن» و جایگاه مدیران دولت و تدبیر در کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز