خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش وپرورش گچساران در کهگیلویه و بویراحمد:

مدرسه کپری نداریم اما از کانکس استفاده می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۱۰

استاندارد کشوری هر معلم ۱۶ نفر بوده در حالی که این نرم در گچساران به ازای هر ۱۲ دانش‌آ‌موز یک معلم است.

ایلنا: رئیس آموزش و پرورش گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرنگاران می‌توانند بهترین یاوران آموزش و پرورش بوده کسانی که زمانی خود نیز درس گرفته از کلاس معلم بودند و به نوعی پرورش یافته آموزش و پرورش هستند.

به گزارش ایلنا از گچساران، «یدالله مرادی» در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان افزود: امروزه رسالت خبرنگاران انتقال پیام معلمان، دانش‌آموزان و مدرسه به نسل‌های بعدی است. خبرنگاران باید با ارائه ایده‌های کارساز و نقدهای تخصصی آموزش و پرورش را در رساندن به اهداف بالای خود همراهی کنند.

وی گفت: یکی از بهترین هدایای خبرنگاران انعکاس یک طرفه دیدگاه‌ها و برنامه‌های آموزشی آموزش و پرورش بوده و ما از انعکاس خواسته‌ها و مطالبات جامعه دانش آموزی و آموزش و پرورش استقبال می‌کنیم.

مدیر آموزش و پرورش گچساران ابراز کرد: از نقدهای خبرنگاران استقبال می‌کنیم حتی اگر نیش قلم‌های آن‌ها زهرآگین و از روی غرض و بغض باشد زیرا متعقد هستیم اگر نقد‌ها منصفانه و واقعی باشد قابل پیگیری بوده و گرنه جامعه بهترین قضاوت کننده نقد‌ها خواهد بود.

مرادی با اعلام اینکه آموزش و پرورش بدون نقد هیچ‌گاه رشد و تعالی نخواهد داشت اظهار داشت: امسال چهار مدرسه هیئت امنایی دیگر افتتاح شده است، در صورتی که سال گذشته ما مدرسه هیئت امنایی در گچساران وجود داشت.

این مسئول تصریح کرد: تا زمانی که مردم و اولیای دانش‌آموزان به صورت مستقیم در امور مدارس مشارکت نداشته باشند، پیشرفتی در آموزش و پرورش حاصل نمی‌شود. وبرای بهبود کیفت وسرعت یادگیری وآمورش، در دانش آموزان نیازمند مشارکت مردم هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۸ هزار و ۷۹۰ دانش آموز در مقاطع مختلف در گچساران وجود دارد که البته با احتساب دانش‌آموزان بزرگسال این رقم به ۲۱ هزار نفر می‌رسد و طی دو سال اخیر ۱۱ دبیرستان روستایی در گچساران تعطیل شده است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران اظهار کرد: امسال به هیچ وجه مدارس کپری در گچساران نداریم البته در برخی از روستا‌ها که جمعیت دانش‌آموزی رشد داشته از کانکس موقت استفاده خواهیم کرد.

مرادی با بیان اینکه امسال کمبود معلم وجود ندارد و مدرسه تعطیل نیز در گچساران نیست، خاطرنشان کرد: استاندارد کشوری هر معلم ۱۶ نفر بوده در حالی که این نرم در گچساران به ازای هر ۱۲ دانش‌آ‌موز یک معلم است.

وی در پایان این نشست رسانه‌ای با بیان اینکه ۴۰ درصد فضای گچساران متعلق به شرکت نفت این شهرستان است، عنوان کرد: درخواست ما از شرکت نفت گچساران همکاری و تعامل بیشتر با آموزش و پرورش است زیرا ۴۰ درصد دانش‌آموزان گچساران نیز متعلق به این شرکت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز