خبرگزاری کار ایران

شرایط ذخایر کالاهای اساسی مطلوب است/ هیچ افزایش قیمتی در محصولات اساسی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۱۹۵

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت کالاهای اساسی هیچ تغییری نداشته و قیمت‌ها طبق ابلاغیه ۲۷ آذر سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعمال می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امرالهی اظهار کرد: امسال در تامین کالاهای اساسی به ویژه مرغ، شکر، گوشت قرمز و حبوبات در شرایط خوبی هستیم و تامین خوبی در سراسر کشور انجام شده است.

امرالهی افزود: در ۲۰ دی ماه طرحی توسط دستگاه‌های نظارتی به دولت تقدیم شد که طبق آن نگاه تخصصی به حوزه نظارت بر کالاهای اساسی تصویب شد و منتج به آن شد که نظارت بر کالاهای اساسی کشاورزی توسط وزارت جهاد کشاورزی و نظارت بر توزیع و خرده‌فروشی توسط اتاق اصناف و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: ابتدای اسفند ماه طرح نظارتی را در سراسر کشور آغاز کرده‌ایم و تا پایان فروردین این طرح ادامه خواهد داشت؛ همچنین از روز شنبه هفته جاری طرح تشدید نظارت بر کالاهای ویژه ماه رمضان را در دستور کار قرار داده‌ایم که شامل حبوبات، برنج، خرما و شکر است.

وی افزود: ما در تمام ایام نوروز و ماه رمضان در خدمت مردم هستیم و ثبت شکایات از طریق سامانه ۱۲۴ را بررسی و با متخلفان برخورد می‌کنیم.

امرالهی گفت: قیمت کالاهای اساسی هیچ تغییری نداشته و قیمت‌ها طبق ابلاغیه ۲۷ آذر سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعمال می‌شود.

وی افزود: ما در طرح ویژه نظارتی در گلوگاه‌های تامین کالا مانند انبارها، شرکت‌های وارد کننده، تولیدکنندگان و سردخانه‌ها نظارت و بازرسی را انجام می‌دهیم.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی عنوان کرد: حدود ۱۵ هزار فقره بازرسی از ابتدای اسفند انجام شده است که در منشا تامین و مراکز تولیدی انجام و حدود ۱۳۰۰ پرونده تخلف در این ایام ثبت و به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی در رابطه با افزایش میزان جوجه‌ریزی در کشور گفت: از مهر‌ماه جوجه‌ریزی‌ها به صورت منظم انجام می‌شود و مرغ گرم امروز بازار، ثمره جوجه‌ریزی بهمن ماه است که بیش از ۱۵۲ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در بهمن ماه ثبت شده است، ما ضمن تامین مرغ بازار داخل و ذخایر استراتژیک، صادرات مرغ را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز