خبرگزاری کار ایران

نشست مشترک کمیسیون کشاورزی مجلس با وزارت جهادکشاورزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۹۷۶

مجلسی‌ها با حضور در وزارت جهادکشاورزی از روند تصویب برنامه هفتم توسعه، ردیف‌های اعتباری کشاورزی و تطبیق برنامه‌های راهبردی با قوانین بالادستی و سیاست‌های اجرایی با وزیر و مسوولان به گفتگو نشستند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، نشست وزیر، مدیران و مسوولان وزارت جهادکشاورزی در دیدار اعضای کمیسیون کشاورزی، شامگاه ۱۳ آذر با طرح مسائل بخشی همچون موارد حوزه‌های انتخابیه و برنامه‌های ملی و فرابخشی مانند طرح اصلاح الگوی کشت، تصویب برنامه هفتم توسعه و بررسی برنامه‌های کلان کشاورزی از سوی نمایندگان کمیسیون کشاورزی، آب، محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست که ۴ ساعت به طول انجامید دغدغه نمایندگان در حوزه انتخابیه مطرح و پاسخ مقتضی از سوی مسوولان ارایه شد.

وزیر جهادکشاورزی در پایان نشست در پاسخ به سؤالات اعضای کمیسیون کشاورزی، برنامه هفتم توسعه و گنجاندن منابع مورد نیاز کشاورزی در این برنامه از سوی نمایندگان را در سرعت‌بخشی به قطار توسعه کشاورزی و دستیابی به امنیت غذایی پایدار، ضروری دانست و از همراهی و همدلی کمیسیون کشاورزی در پیشبرد برنامه‌های راهبردی وزارت جهادکشاورزی قدردانی کرد.

محمدعلی نیکبخت روند بهبود کاستی‌ها در برخی موارد را مناسب ارزیابی کرد و با دفاع از سیاست حمایت از تولید داخل، جایگزینی ذخایر از طریق افزایش تولید را امکان‌پذیر دانست.

همچنین در این نشست، رییس کمیسیون کشاورزی با تاکید بر همراهی بیش از پیش اعضا در تسهیل قوانین و تصویب برنامه‌های پشتیبان برابر پیشرفت کشاورزی کشور، آمادگی کمیسیون را برای چانه‌زنی و طرح مباحث وزارت جهادکشاورزی در نهادهای حاکمیتی در جهت حل مسایل اساسی، اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز