خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان خبر داد:

۷۳جایگاه سوخت CNG آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۱۹۷

هم اکنون ۷۳ جایگاه سوخت CNG در استان راه اندازی شده ودر ایام نوروز آمادگی کامل خدمت رسانی به مردم شریف کرمان ومهمانان نوروزی دارند.

کرمان - ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در حال حاضر ۳۱ جایگاه CNG تک منظوره و دومنظوره در شهر کرمان و نواحی تابعه، ۱۲ جایگاه در شهرستان سیرجان و نواحی، ۱۳ جایگاه سوخت گاز طبیعی در شهرستان رفسنجان و نواحی، ۷ جایگاه در شهرستان شهر بابک و نواحی، ۶ جایگاه دیگر در شهرستان زرند، راور و نواحی تابعه و ۴ جایگاه سوخت CNG در شهرستان بافت و رابر در حال خدمت رسانی و تامین سوخت خودرو‌ها در استان هستند.

به گزارش ایلنا ازکرمان ودیعتی تلاش مسولان در جهت راه اندازی۷۳ جایگاه سوخت تک منظوره و دو منظوره در استان نشان از پیگیریهای دولت خدمتگزار دانست و ا قزود: راه اندازی جایگاههای سوخت CNG در کشور و استان پهناورمان کرمان جهت افزایش سطح رفاه جامعه و افزایش ترجیح مردم برای استفاده از سی. ان. جی به واسطه امکانات رفاهی مناسب و در ‌‌نهایت در دسترس و ارزان بودن این سوخت صورت گرفته است و صرفه جویی در مصرف بنزین است.

وی ضمن امیدواری به احداثجایگاههای سوخت CNG در استان در سالهای اتی افزود: استان پهناور کرمان روزبه روز در حال توسعه و تغییرات شگرفی در تمامی زمینه‌های صنعتی، ساختمانی، راه و شهرسازی و… می‌باشد و امیداست با تخصیص بودجه مناسب در سالهای آتی نسبت به گسترش فعالیت گازرسانی و احداثجایگاههای سوخت CNG به بهره برداری برسد واحداثجایگاههای دومنظوره در مسیر جاده‌های استان جهت راحتی و استفاده مفید مردم خوب کرمان در جاده‌ها احداثشود.

وی خاطر نشا ن کرد: خدمت به مردم شریف استان کرمان و مهمانان نوروزی از وظایف مهم و برجسته این شرکت می‌باشد و جهت توسعه اقتصادی و صنعتی و پیشرفت استان در عرصه گازرسانی و تامین گاز اماکن تجاری، مسکونی، صنایع و جایگاههای CNG نیاز به تلاشهای مضاعف و عزم جدی می‌باشد که خوشبختانه این روحیه تلاش نزد می‌دیران و کارکنان شرکت وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز