خبرگزاری کار ایران

افشین رحیمی خبر داد:

شهرداری منطقه هفت کرمانشاه میزبان جشن بزرگ مبعث

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۳۵۹

شهردار منطقه هفت کرمانشاه گفت: شهرداری منطقه هفت کرمانشاه، امسال میزبان جشن بزرگ مبعث در این شهر خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هفت کرمانشاه، شهردار منطقه هفت کرمانشاه اظهار کرد: جشن بزرگ عید مبعث پیامبر اکرم (ص) در سینما تابستانی پارک کوهستان برگزار خواهد شد.

افشین رحیمی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری منطقه هفت تکریم و ارزشگذاری به اعیاد، مراسم‌ها و جشن‌های مختلف دینی و اعتقادی و ملی است که در این راستا برنامه‌های شاد و مفرحی نیز در مراسم مختلف توسط شهرداری منطقه هفت تاکنون همانند جشن میلاد مولی الموحدین و روز پدر و جشن‌های مختلف نوروزی برگزار شده است.

شهردار منطقه هفت کرمانشاه تاکیدکرد: همچنین این شهرداری افتخار دارد که در ایام عزاداری‌ها و مناسبت‌های مختلف دینی نیز برنامه های در خور توجهی را ساماندهی و انجام داده است.

وی در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن مبعث حضرت رسول اکرم (ص) گفت: به امید خدا در روز جشن عید مبعث یعنی روز پنجشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه نیز جشن بزرگ مبعث به میزبانی شهرداری منطقه هفت و در سینما تابستانی پارک کوهستان از ساعت شش عصر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های این جشن که شامل نور افشانی، مسابقات و سرگرمی موسیقی سنتی و پاپ و اهدا جوائز خواهد بود، گفت: از عموم مردم شریف کرمانشاه و همچنین مسئولان محترم دعوت می‌شود که در این جشن با شکوه شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز