خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۷ کرمانشاه خبر داد:

اخذ 40 مورد حکم‌قضایی برای صاحبان واحدهای تجاری متخلف در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۸۱۶

شهردار منطقه 7 کرمانشاه از اخذ 40 مورد حکم‌قضایی در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرداری منطقه 7 کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، افشین رحیمی اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و فاقد پروانه ساختمانی و همچنین برخورد قانونی و قاطع با صاحبان واحدهای تجاری متخلف در سطح منطقه 7 شهرداری کرمانشاه، در 8 ماه گذشته تاکنون با پیگیری واحد حقوقی این منطقه 40 مورد حکم اخذ و اجرا شد.

شهردار منطقه 7 کرمانشاه افزود: احکام مذکور شامل رفع آثار تخلف ساختمان‌ها، تخریب دیوارها و آلونک‌های غیرمجاز و پلمپ واحدهای تجاری متخلف بوده که با همکاری کلانتری 23 تعاون و واحد یگان امداد مستقر در این شهرداری در سطح منطقه با قاطعیت اجرا شده است.

رحیمی همچنین از همکاری معاونت دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه بر ادامه روند برخورد قاطع با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح منطقه تقدیر کرد.

شهردار منطقه 7 از شهروندان محترم خواست به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خطر و خسارت احتمالی و رعایت اصول شهرسازی و ایمنی، رعایت حقوق شهری و شهروندی، قبل از هرگونه ساخت و ساز در سطح منطقه نسبت به اخذ مجوزهای لازم از شهرداری اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز