خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه:

وقت شناسی؛ مهمترین خلاء فرهنگی دستگاه‌های اجرایی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۱۴۵

یکی از مهمترین خلاهای فرهنگی در دستگاه‌های اجرایی عدم توجه به مسائلی مانند وقت شناسی، انجام صحیح وظایف و… است.

معاون استاندار کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مهمترین خلاهای فرهنگی در دستگاه‌های اجرایی عدم توجه به مسائلی مانند وقت شناسی، انجام صحیح وظایف، حفظ و امانتداری بیت المال، اصلاح الگوی مصرف، بی نظمی کارکنان و کیفیت خدمات رسانی و مسائلی از این دست است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، در پی ابلاغ وزارت کشور مبنی بر تشکیل شورای فرهنگی استانداری و در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرایی شدن نقشه راه فرهنگی، اولین نشست شورای فرهنگی استانداری صبح امروز چهارشنبه ۲۶ آذرماه برگزار شد.

در این نشست معاون استاندار به پراکندگی در بخشهایی از فعالیتهای فرهنگی و نیازی که که در استان در این خصوص احساس می‌شود اشاره داشت و افزود: تشکیل این شورا می‌تواند به همراستایی کارهای فرهنگی کمک کند و بخش زیادی از نیازهای فرهنگی درون سازمانی را پاسخ دهد.

وی در ادامه یکی از مهمترین خلاهای فرهنگی در دستگاه‌های اجرایی را عدم توجه به مسائلی مانند وقت شناسی عنوان کرد و گفت: انجام صحیح وظایف، حفظ و امانتداری بیت المال، اصلاح الگوی مصرف، بی نظمی کارکنان و کیفیت خدمات رسانی و مسائلی از این دست از جمله خلاهای یادشده است و اگر این شورا بتواند روی همین مسائل و سایر دستورالعمل هایش درست برنامه ریزی کند بسیاری از مشکلات فرهنگی دستگاه های اجرایی حل می‌شود.

حاتمی در پایان تأکید کرد: باید بلندتر و راهبردی تر فکر کنیم تا تلاش هایمان تأثیرات مثبت و مطلوب تری برجای بگذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز