خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

تعیین ١٠٠ نقطه در شهر کرمانشاه برای انجام تبلیغات محیطی انتخابات یازده اسفند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۲۱۱

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: ١٠٠ نقطه در شهر کرمانشاه برای انجام تبلیغات محیطی انتخابات یازدهم اسفند در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، برومند نامداری، در خصوص تبلیغات محیطی انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: با توجه به اینکه بازه زمانی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده، فضاهایی را برای تبلیغات محیطی کاندیداها تعیین کردیم.

وی افزود: مکان‌هایی انتخاب شده که به فضای بصری شهر آسیبی وارد نشود و از طرفی هم فضای انتخابات و فضای پرنشاط آن حفظ شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: مناطق نقاطی را اعلام کردند که فضاهای مناسبی است و در معرض دید شهروندان قرار دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: نقاطی را هم به فرمانداری‌ها اعلام کردیم که به اطلاع کاندیداها برسانند.

وی گفت: کاندیداها و طرفداران آن‌ها با توجه به اینکه در ایام پایانی سال قرار داریم و باید منظر شهری را برای روزهای نزدیک نوروز مشخص کنیم باید با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول بیان کرد: لازم است کاندیداها فقط در محیط‌هایی که از پیش تعیین شده تبلیغات انجام دهند و از انجام تبلیغات در سایر فضاها جدا بپرهیزند.

وی ابراز کرد: در هر یک از مناطق شهر کرمانشاه حدود ١۴ نقطه برای انجام تبلیغات محیطی در نظر گرفته شده و مجموعا بیش از ١٠٠ نقطه در شهر کرمانشاه آماده تبلیغات انتخابات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز