خبرگزاری کار ایران

ایلنا از کرمانشاه گزارش می‌دهد؛

تهیه جهیزیه برای جوانان از سوی کاندیدای مجلس/ توزیع هزاران "سی دی" تبلیغاتی نامزدها

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۹۵۸

برخی از کاندیداهای این دوره از انتخابات مجلس با اقدامات خود در بحث تبلیغات همانند تهیه جهیزیه برای جوانان و توزیع و تکثیر سی دی های تبلیغاتی از یکی از نامزدها، خبرسار شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، این روزها بازار تبلیغات در استان کرمانشاه بسیار داغ شده است، تا حدی که بخش اعظمی از گفتمان مردم این استان را موضوع انتخابات به خود اختصاص داده است.

با این وجود در بطن این تبلیغات شاهد برخی از بداخلاقی‌ها، تهمت‌ها و بعضا نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها از سوی نامزدهای انتخاباتی هستیم.

برپایی کارناوال‌های تبلیغاتی، چاپ بنرهای 12 متری، دیوارنویسی، معدم کردن پوسترها از سوی رقبا و... تنها گوشه‌ای از بازار رقابتهای انتخاباتی در کرمانشاه می باشد.

کپی هزاران سی دی تبلیغاتی

از سوی دیگر یکی از نامزدهای این دوره اقدام به کپی تعداد بسیار زیادی سی دی تبلیغاتی نموده است و با استفاده از اکیپ گسترده ای اقدام به توزیع آن در منازل و خانه های مردم می نماید تا حدی که به نظر می رسد هیچ حیاطی در شهر کرمانشاه از سی دی های نماینده مذکور خالی نیست.

پخش شربت و شیرینی در میادین اصلی شهر

یکی دیگر از نامزدهای این دوره اقدام به برپایی ایستگاه های صلواتی در میادین اصلی شهر کرمانشاه نموده است و هر روز یک میدان مرکز پخش شربت و شیرینی وی می باشد.

تهیه جهیزیه و کمک هزینه ازدواج برای جوانان بی بضاعت

اما جالب تر و البته زیباترین کاری که می توان در این دوره از آن یاد کرد، اختصاص بخشی از هزینه های انتخاباتی یکی از نامزدها به تهیه جهیزیه و کمک هزینه ازدواج برای جوانان بی بضاعت است.

این عمل کاندیدای مذکور نیز خود جای بسی تامل و البته خوشحالی دارد؛ چرا که در وانفسای انتخابات حداقل عده‌ای از جوانان از این تبلیغات بهره می‌برند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، 101 کاندیدا در استان کرمانشاه در عرصه رقابتهای مجلس دهم حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز