خبرگزاری کار ایران

امسال ۲۳۳ روستای کرمانشاه گازدار می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۵۵۳

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: امسال گازرسانی به ۲۳۳ روستای استان و شهر "ازگله" را در برنامه داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، ناصر حسینی با اشاره به آخرین وضعیت گازرسانی به روستاهای استان کرمانشاه، اظهار کرد: تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان که قابلیت گازرسانی دارند ۲۳۶۸ روستا بوده که اکنون به ۲۰۲۱ روستا از این تعداد گازرسانی شده است.

وی تعداد روستاهایی که اکنون در دست گازرسانی هستند را نیز ۲۳۳ روستا اعلام کرد که تلاش می‌شود امسال به بهره‌برداری برسند و یادآور شد: به زودی گازرسانی به هفت روستای دیگر نیز پیمان سپاری خواهد شد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه مطالعه و طراحی گازرسانی به ۱۳۱ روستای دیگر استان نیز در دست انجام است، خاطرنشان کرد: با مجموع این برنامه‌ها نه تنها تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار بلکه تعدادی از روستاهای با جمعیت کمتر که در مسیر هستند نیز گازرسانی خواهند شد.

حسینی همچنین از گازرسانی به ۲۱۹ روستای استان در سال گذشته با جمعیت بالغ بر هفت هزار خانوار خبر داد و افزود:هم اکنون ظریب نفوذ گاز در بخش روستایی استان ۸۹.۳ درصد است.

وی اشاره‌ای هم به گازرسانی به شهرهای استان داشت و ادامه داد: از ۳۵ شهر استان ۳۳ شهر با ضرفیت نفوذ جمعیت ۹۹.۹ درصد از گاز برخوردار هستند که شهر "ریجاب" نیز در سال گذشته گازرسانی شد.

به گفته این مسئول تنها دو شهر سومار و ازگله باقی مانده که سومار جمعیت چندانی ندارد و گازرسانی به ازگله نیز امسال انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه اضافه کرد: امسال برای طرح‌های گازرسانی شهری و روستایی که در دست اجرا داریم حدود هفت هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز