خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

۱۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان جدید دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۸۹

دانشکده دندانپزشکی استان از لحاظ سطح علمی دانشجویان جزء دانشکده‌های بر‌تر کشور است، اما به لحاظ ساختمانی وضعیت مناسبی ندارد و این دانشجویان در ساختمانی قدیمی و بسیار فرسوده مشغول تحصیل هستند.

ایلنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه به لحاظ ساختمانی وضعیت بسیار نامناسبی دارد، گفت: دانشکده دندانپزشکی استان از لحاظ سطح علمی دانشجویان جزء دانشکده‌های بر‌تر کشور است، اما به لحاظ ساختمانی وضعیت مناسبی ندارد و این دانشجویان در ساختمانی قدیمی و بسیار فرسوده مشغول تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، محمدرضا نیکبخت اظهار داشت: ساختمان جدیدی برای این دانشکده در حال ساخت است که برای اتمام به ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی همچنین با اشاره به در حال ساخت بودن دو بیمارستان در شهرهای پاوه و اسلام آبادغرب، گفت: این بیمارستان‌ها ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت دارند و برای تکمیل آن‌ها نیازمند تخصیص اعتبارات مناسب هستیم.

نیکبخت گفت: بیمارستان شهرستان صحنه نیز ۷۵ درصد پیشرفت دارد و برای تکمیل سه میلیارد تومان منابع می‌خواهد.

وی ادامه داد: برای تکمیل بیمارستان طالقانی کرمانشاه نیز که مرکز ترومای استان است به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.

نیکبخت عنوان کرد: برای بیماران سرطانی استان تنها یک دستگاه شتاب دهنده خطی داریم و به همین دلیل بیماران سرطانی باید در نوبت‌های طولانی بمانند که انتظار داریم با کمک دولت یک دستگاه دیگر در استان خریداری شود.

وی همچنین خواستار اعطاء مجوز جذب تعدای نیرو برای بیمارستان قلب استان شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز