خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان؛

افزایش رضایتمندی ۹۰ درصد مردم از خدمات پزشکی

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۹۵۸

در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان دارای هشت دانشکده، یک حوزه بین‌المللی و ۹ بیمارستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: پزشکان در تمام مدتی که فعالیت حرفه‌ای داند، این رازی را که تاریخ به عنوان رنگ لباس ما انتخاب کرده به خود گوشزد کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا بیگلری شامگاه دیروز در مراسم روز پزشک با تبریک روز پزشک اظهار کرد: پزشکان از اقشار تاثیرگذار در جامعه اسلامی محسوب می‌شوند.

بیگلری با بیان اینکه لباس سفید پزشکان دارای مفهومی به بلندی تاریخ است، افزود: این لباس هر گونه لکه‌ای را به راحتی نشان می‌دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان تاکید کرد: ضروری است پزشکان در تمام مدتی که فعالیت حرفه‌ای داند، این رازی را که تاریخ به عنوان رنگ لباس ما انتخاب کرده به خود گوشزد کنند.

وی با اشاره به خدمات مرحوم مهدوی در زمینه پزشکی اظهار کرد: این خیر بخش سلامت با بخشش همه دارایی‌ها خود دانشگاهی از جنس ایمان ساخت.

بیگلری با بیان اینکه به برکت خدمات انجام شده دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان مامن ۳ هزار دانشجو، ۳۰۰ عضو هیئت علمی و ۸ هزار کارمند است، تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان دارای هشت دانشکده، یک حوزه بین‌المللی و ۹ بیمارستان است.

اختصاص اعتبارات کافی به طرح تحول سلامت

وی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در سال جاری بیان داشت: این طرح با همکاری دولت تدبیر و در کشور آغاز شده و اعتبارات کافی به این امر اختصاص داده شده است.

این مسئول با بیان اینکه به دنبال ابلاغ سند سلامت توسط مقام معظم رهبری از ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری طرح تحول سلامت آغاز شد، افزود: این امر بزرگ‌ترین خانه تکانی وزارت محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با اشاره به ویژگی‌های طرح تحول سلامت ادامه داد: این طرح موجب آشکار شدن ضعف‌های حوزه درمان شد.

بیگلری با بیان اینکه امکانات حوزه درمان استان با اجرای این طرح مورد توجه قرار گرفت، تصریح کرد: سیاستگذاری‌های حوزه بهداشت و درمان بر اساس این ضعف‌ها در حال حاضر پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در بسته نخست به کاهش پرداخت هزینه‌های بیماران منجر شد، افزود: ۲۷۰ بیمار با اجرای این طرح در هر روز ترخیص شدند.

افزایش رضایتمندی ۹۰ درصدص مردم از خدمات پزشکی

این مسئول با اشاره به اینکه با اجرای این طرح در ماه ۹، هزار بیمار پذیرش و ترخیص شدند، یادآور شد: افزایش مزان رضایتمندی افراد از ۷۰ درصد به ۹۰ درصد از دیگر خدمات این طرح محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با بیان اینکه اجرای طرح تحول ماندگار از دیگر اقدامات این طرح است، ادامه داد: حضور ۶۷ پزشک مقیم متخصص در بیمارستان‌ها از دیگر رویکردهای این طرح تحول است.

بیگلری با اشاره به اینکه ارتقای هتل لینگ بیمارستان‌ها از دیگر مزیت‌های طرح تحول سلامت است، اضافه کرد: این طرح به منظور تکریم بیماران و بهبود وضعیت ظاهری بیمارستان‌ها اجرا شده است.

وی در پایان ارتقای رضایتمندی بیماران را از دیگر خدمات این طرح عنوان کرد و گفت: به روز شدن تجهیزات و آزمایشگاه‌های بیمارستانی از دیگر مزیت‌های اجرای این طرح است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز