خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

ساماندهی بافت فرسوده کرمانشاه باید در قالب بخش‌های فرهنگی و عمرانی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۷۷

ساماندهی بافت فرسوده شهر کرمانشاه باید در قالب بخش‌های فرهنگی و عمرانی مورد توجه قرار گیرد.

ایلنا: استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه همه باید با همدلی و همکاری ویژه برای حل مشکلات این شهر تلاش کنند، اظهار داشت: ساماندهی بافت فرسوده شهر کرمانشاه باید در قالب بخش‌های فرهنگی و عمرانی مورد توجه قرار گیرد، در اجرای این طرح باید تجارب خوب دیگر استان‌ها مورد توجه قرار داد و در راستای اجرایی کردن آن‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، ابراهیم رضایی در نظر گرفتن مکانیزم‌های تشویقی و ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران به منظور همکاری در اجرای این طرح را مهم عنوان کرد و افزود: اجرای طرح ساماندهی بافت فرسوده کرمانشاه باید به عنوان یک طرح موثر در آینده این شهر نگریسته شود لذا در اجرای آن اعمال مکانیزم‌های تشویقی و انگیزیشی بسیار ضروری و الزامی است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه یکی از اولویت‌های کاری ما در استان، توجه به ساخت و ساز‌ها خواهد بود، گفت: در جلسات مختلف با اساتید و افراد مجرب در مهندسی شهری از آنان خواسته‌ام که پیشنهادات و نظرات خود را در باره عمران شهری ارائه کنند بنابراین برای ساماندهی و تبدیل شدن کرمانشاه به شهری مدرن و زیبا از همه می‌خواهم که در این راستا دارای طرح و برنامه باشند.

وی در پایان گفت: باید به سرعت مشکلات شهری کرمانشاه را برطرف کنیم و این مهم نیازمند برنامه، جدیت، تلاش، پیگیری، همکاری و همدلی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز