خبرگزاری کار ایران

‍ مدیر کل راهداری استان خبر داد؛

سیمان بیشترین حمل کالا را در کرمانشاه به خود اختصاص داده است/ افزایش ۳ درصدی حمل و نقل کالا

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۴۵۸۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی هفت ماهه نخست سال‌جاری ۱ میلیون تن سیمان توسط ناوگان حمل و نقل کالای جابجا شده و بیشترین حمل کالا را در کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، فریبرز کرمی گفت: طی هفت ماهه ابتدایی سال‌جاری بیش از ۵ میلیون ۶۳۲ هزار تن کالا در استان جا به جا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با جابجایی ۵ میلیون و ۱۴ هزار تن، ۳ درصد افزایش تناژ جابجایی کالا پیدا کرده است.

وی گفت: بیشترین حمل و نقل کالا در بین شهرستان‌های استان کرمانشاه با تناژ ۳ میلیون و ۶۳۲ هزار تن مربوط به شهرستان کرمانشاه می باشد که نسبت هفت ماهه سال گذشته ۳.۵ درصد کاهش داشته است.

کرمی عنوان کرد: طی هفت ماهه نخست سال‌جاری در استان کرمانشاه ۳۵۲ هزار و ۲۲۰ بارنامه در استان کرمانشاه صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش صدور بارنامه را داشته ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: سیمان، کلینگر، اوره، پلی اتیلن، کنجاله، سنگ، گازوئیل، مازوت و چقندر قند جز ۱۰ کالا عمده استان هستند که توسط ناوگان حمل کالا استان کرمانشاه بارگیری و جابه جا می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته میزان بارنامه صادر شده نسبت به مدت مشابه ۲ درصد کاهش یافته اما در سال‌جاری میزان حمل و نقل کالا سه درصد افزایش پیدا کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز