خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره اصناف سازمان صمت هرمزگان مطرح کرد؛

فرصت طلایی فعالان صنفی برای ثبت نام در سامانه جامع تجارت/ خودداری از ثبت اطلاعات در سامانه مشمول برخورد قانونی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۶۹۴

رئیس اداره اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: خودداری از ثبت اطلاعات در سامانه مشمول برخورد قانونی است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، یوسف ذاکری در جلسه آموزشی و توجیحی سامانه جامع تجارت با اشاره به فرصت طلایی در نظر گرفته شده برای تکمیل اطلاعات  صنفی و ثبت در سامانه جامع تجارت اظهار کرد: واحدهای تولیدی هرمزگان تا ١٠ آبان ماه و واحدهی عمده فروشی و خرده فروشی نیز تا ١٥ ماه جاری زمان دارند از فرصت ایجاد شده بهره مند شوند.

وی در ادامه با تاکید بر ثبت نام و آغاز فعالیت صنوف در سامانه جامع تجارت طی تاریخ اعلام شده، افزود: چنانچه متصدیان نسبت به انجام این دستورالعمل خودراری کنند مطابق تبصره ٤ ماده ١٨ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آنان برخورد می شود.

ذاکری هدف از ایجاد و فعالیت این سامانه را شفافیت در عرضه کالا عنوان کرد و گفت: نظارت دقیق و رصد کالا از تولید تا مصرف کالا از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه جامع تجارت است.

رئیس اداره اصناف و تشکل های صنفی در ادامه تصریح کرد: محصولات کشاورزی، مخازن فلزی(زنجیره فولاد)، لوازم خانگی، پوشک بچه، شیر خشک، سیمان، آرایشی و بهداشتی(ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی) جزو کالاهای مشمول اولویت اول ثبت در سامانه جامع تجارت است.

وی در پایان تاکید کرد: آغاز فعالیت سامانه جامع تجارت برای صنوف تولیدی و توزیعی از سال ۹۷ در استان هرمزگان اجرایی شده و همچنان با ارجحیت و با اولویت آموزش در دست اقدام است.

آموزش کاربران و مدیران اجرایی اتحادیه های صنفی در خصوص چگونگی ثبت اطلاعات صنفی در سامانه جامع تجارت با اولویت اتحادیه مشمول در سالن اجتماعات اتاق اصناف با حضور رئیس اداره اصناف و ‌تشکل های صنفی سازمان صمت، رئیس و نائب رئیس اول اتاق اصناف مرکز هرمزگان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز