خبرگزاری کار ایران

دلفانی:

۷۵ درصد از مصوبات سفر رهبری به کرمانشاه اجرایی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۳۷

نزدیک به ۷۵ درصد از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه وارد مرحله اجرا شده است.

ایلنا: معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه به مناسبت دومین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه، گفت: سفر پرخیر و برکت معظم له علاوه بر دستاوردهای معنوی مصوبات ارزشمندی نیز برای توسعه و شکوفایی استان به همراه داشت.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، بابک دلفانی تاکید کرد: با اجرای کامل مصوبات در سه سال آینده شاهد توسعه و پیشرفت خوبی در سطح استان خواهیم بود و با اجرای طرح‌های تسهیلاتی مصوب سفر نیز شاهد کاهش بیکاری و افزایش سطح درآمد سرانه مردم استان خواهیم بود.

وی در ادامه ضمن تشریح اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، افزود: کل پروژه‌های سفر معظم له، یک هزار و ۱۸۶ پروژه اعم از تسهیلاتی و عمرانی است که تاکنون حدود ۷۵ درصد پروژه‌ها وارد فاز اجرایی شده و تعداد پروژه‌هایی که از پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی برخوردارند، ۲۰۸ پروژه(۱۸ درصد پروژه‌ها) است.

وی همچنین کل اعتبارات تخصیص یافته برای پروژه‌های عمرانی را تاکنون پنج هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: به تفکیک محل تامین اعتبار، ۴۵۰ میلیارد تومان از منابع ملی، ۸ / ۱۵ میلیارد تومان از منابع استانی، ۱۰۶میلیارد تومان از منابع ردیف سفر مقام معظم رهبری و ۳ / ۱۶میلیارد تومان از محل کمک‌های دفتر معظم له به استان تخصیص یافته است.

دلفانی اضافه کرد: از یک هزار و ۱۸۶ پروژه مصوب سفر، ۸۴ پروژه با اعتبار حدود شش هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در سطح استان و یک هزار و ۱۰۲پروژه با اعتبار حدود یک هزار و ۱۶۲ میلیارد تومان در سطح ۱۴ شهرستان تعریف شده است.

وی همچنین کل سرمایه گذاری در کلیه مصوبات سفر رهبری به استان را اعتباری بالغ بر ۱۴۰ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۷۰ هزار میلیارد ریال آن به اعتبارات عمرانی و ۱۲ هزار میلیارد ریال آن شامل تسهیلات ریالی و قریب به ۶۰ هزار میلیارد ریال آن به تسهیلات ارزی منظور شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی بیستم مهر ماه ۹۰ وارد کرمانشاه شدند و به مدت ۹ روز مه‌مان مردم ولایت مدار استان کرمانشاه بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز