خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش بانه مطرح کرد:

75 درصد ساختمان‌های آموزش و پرورش دارای سیستم گرمایشی استانداردند

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۸۱۶

مدیر آموزش و پرورش بانه گفت: در حال حاضر 75 درصد فضاهای آموزش و پرورش بانه دارای سیستم گرمایشی استاندارد هستند.

به گزارش ایلنا، رضا خضری با بیان این مطلب افزود: آموزش و پرورش شهرستان بانه در مجموع دارای 252 ساختمان است که از این تعداد ساختمان؛ 171 واحد مربوط به مدارس روستایی؛ 74 ساختمان مختص به مدارس شهری و هفت ساختمان دیگر هم به مراکز اداری آموزش و پرورش این شهرستان اختصاص دارند که از تعداد 252 ساختمان مذکور، 75 درصد آن دارای سیستم گرمایشی استاندار (پکیج و شوفاژ) هستند.

وی اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری نیز تعداد 36 مدرسه دیگر در روستاهای بانه به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شدند.

خضری افزود: امسال نیز تعداد 20 مدرسه روستایی دیگر آماده نقشه‌برداری برای اجرای سیستم گرمایشی استاندارد هستند و 16 مدرسه دیگر نیز برای همین منظور به اداره کل نوسازی استان کردستان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه تمام مدارس شهری بانه دارای سیستم گرمایشی دو گانه و استاندارد هستند افزود: ذخیره سازی سوخت گازوئیل برای مواقع سرما و افت فشار گاز نیز توسط مدیران مدارس شهری پیش بینی شده است.

مدیر آموزش و پرورش بانه خاطرنشان کرد: در حال حاضر در هیچ یک از مدارس روستایی بانه که دارای سیستم گرمایشی استاندارد نیستند هم از بخاری های نفتی چکه ای استفاده نمی شود و در تمام این مدارس از بخاری های نفتی کاربراتوری استفاده می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز