خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت حداکثری خیرین در امور عام المنفعه

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۰۴۰

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج با بیان اینکه خیرین پیشگام امور عام المنفعه هستند، گفت: در راستای گسترش امور عام المنفعه بایستی از ظرفیت حداکثری خیرین بهره مند شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید فواد حسینی امروز در آئین افتتاح دبیرستان ۱۱ کلاسه" امید آینده" در روستای آساوله با بیان اینکه این پروژه به امکانات سیستم هوشمندسازی مجهز شده است، گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت هزار و ۸۴۰ متر مربع به همت اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان و بانک آینده احداث شده است.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج با دارا بودن ۵۰ هزار دانش‌آموز و ۵ هزار پرسنل به عنوان یکی از بهترین مناطق آموزشی کشور شمرده می شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج با بیان اینکه دانش آموزان ناحیه در مرحله استانی سومین جشنواره نوجوان خوارزمی رتبه اول را کسب کردند،گفت: حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های فرهنگی و ادبی کسب رتبه‌های برتر نشان از درایت وتدبیر مطلوب اتخاذ شده از سوی برنامه ریزان است.

حسینی به تبیین و طرح  مسائل و چالش‌های موجود پیرامون کمبود و ضرورت توسعه فضاهای آموزشی در مناطق منفصل شهری به ویژه در نواحی نایسر ، آساوله و ننله پرداخت و گفت: سرانه فضای آموزش استان ۳.۱ متر مربع است و از آنجا که ناحیه ۱ سنندج نواحی منفصل شهری را در برگرفته و در این نقاط هم با رشد فزاینده ی جمعیت مواجه هستیم آموزش و پرورش در جهت تامین فضای آموزشی این مناطق دچار مشکل است.

وی عنوان کرد: در این مدرسه نیروهای مجرب جهت خدمات رسانی به دانش آموزان به کار گمارده شدند از این رو نیاز است در آینده خیرین در ارائه خدمات عام المنفعه همچون گذشته مساعدت خود را در ساخت مدارس دریغ نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز