خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی کردستان مطرح کرد:

صنایع دستی کردستان نیازمند تکنولوژی نوین بازاریابی است

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۲۷۰

مدیرکل میراث فرهنگی استان کردستان گفت: صنایع دستی کردستان نیازمند آشنایی با روش‌های نوین بازاریابی برای ادامه حیات است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن علوی روز یکشنبه در همایش صادرات صنایع دستی در سنندج، گفت: توجه و نگاه ویژه به بازاریابی و فروش درحوزه صنایع دستی به تقویت دو بخش ایده و طراحی و تولید این مهم نیز می شود.

وی اظهار داشت: حضور کمرنگ فعالان عرصه صنایع دستی در این همایش درک اندک فعالان این حوزه را نسبت به این صنعت نشان می دهد و انباشته شدن تولیدات صنعتگران در انبارها بیانگر بی اهمیتی کارگزاران بخش مذکور است.

علوی، آشنایی صنعتگران با روش های مدرن در دنیا را مهم ارزیابی کرد و افزود: با اینکه 14 هزار کارت صنایع دستی برای افراد فعال در این حوزه صادر شده و حدود 3 هزار نفر هم بیمه هستند می طلبد این مجموعه خود را با فناوری های نوین به روز کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان عنوان کرد: استان کردستان در قیاس با شهرهای برخوردار در زمینه صادرات محصولات صنایع دستی عملکردی ضعیف داشته و این در حالی است که شهرهای دیگر با بهره مندی و شناخت از روش های نوین و مدرن بازاریابی قادر به تولیدات صادر محور همسو با تکنولوژی های جدید هستند.

در ادامه نیز مدیر کل پست استان کردستان اظهار داشت: در پست نیز عملیات بر اساس نرم افزار و سیستم های الکترونیک شکل می گیرد و در این راستا همیار خوبی برای شرکت های دانش بنیان خواهد بود.

به گفته وحیدیان عمده مردم به باور بهره مندی و تامین نیاز های خود از طریق بسته های الکترونیکی نرسیده اند در حالی که با آشنایی و شناخت از تکنولوژی های جدید می‌توانند امور خود را پیش ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز