خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

98 سال شکوفایی وضعیت راه‌های کردستان خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۷۴۹

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان با ابراز امیدواری از اقدامات خوبی که در راستای بهبود وضعیت راه های کردستان آغاز شده، گفت: سال 98 سال شکوفایی و توسعه راه های استان کردستان خواهد بود .

به گزارش ایلنا، شهرام ملکی با بیان اینکه برای توسعه شبکه حمل و نقل جاده ای استان اقداماتی انجام شده، افزود: هم اکنون در جای جای استان کردستان عملیات اجرایی در راستای ارتقای راه ها و بهبود سطح برخورداری در همه حوزه های راه اصلی، فرعی، بزرگراهی و روستایی باجدیت و تلاش مجموعه همکاران، مشاورین و پیمانکاران بومی در حال انجام است.

ملکی ادامه داد: پروژه های متعددی هدف گذاری شده که می توان به احداث باند دوم گردنه صلوات آباد، پروژه بزرگراه کرمانشاه –میاندواب در قطعات مختلف ، واریانت تیژ تیژ – گاران (سنندج – مریوان ) ، بیجار – دیواندره وسقز _ بانه و پروژه های متعدد بهسازی و آسفالت راه روستایی در همه شهرستانهای استان اشاره کرد.

وی گفت : با ادامه روندی که آغاز شده است امیدواریم اکثر پروژه ها در سالهای 97 و 98 به بهره برداری رسیده و سال 98 را میتوان سال شکوفایی وضعیت راه های کردستان نام نهاد.

 مدیر کل راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد : سال گذشته 105 کیلومتر راه روستایی به بهره برداری رسیده و امسال نیز در طول این شش ماه حدود 85 کیلومتر راه روستایی زیر بار ترافیک رفته است.

ملکی از بهره برداری بخشی از جاده سقز – بانه با مشخصات بزرگراهی در آینده نزدیک خبر داد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز