خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

اجرای همزمان ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۴۹۶

استاندار بوشهر از اجرای همزمان بیش از ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر خبر داد.

استاندار بوشهر از اجرای همزمان بیش از ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مصطفی سالاری صبح امروز در نشست با مدیران اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل امر بسیار مهم و تاثیرگذاری در پیشرفت استان در حوزه‌های مختلف است و باید در این راستا اهتمام ورزیم.

وی افزود: در بخش حمل و نقل، توسعه زیرساخت‌ها بر عهده دولت است و هم‌اکنون در سطح استان بوشهر اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی در این حوزه در دست انجام است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بوشهر نزدیکترین نقطه برای اتصال خلیج فارس به مرکز و شمال کشور است خاطرنشان کرد: اگر دالان حمل و نقل از بوشهر شروع شود، فرصت بی‌نظیری برای استان فراهم می‌شود و در صورت راه‌اندازی راه‌آهن، توانمندی بالاتری در بحثحمل و نقل خواهیم داشت.

دکتر سالاری با بیان اینکه وضعیت جاده‌ای استان بوشهر نسبتا خوب است تصریح کرد: افزایش سطح کیفی جاده‌های اصلی و بزرگراه‌ها در مناطق مختلف استان مورد تاکید قرار دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر در دست اجرا داریم اضافه کرد: بزرگراه ساحلی بوشهر به دیر و بزرگراه اهرم - برازجان - دیلم از مهم‌ترین پروژه‌های حال حاضر استان است که در حوزه راهسازی در دست اجراست و تکمیل این بزرگراه‌ها وضعیت ما را بهبود می‌بخشد.

استاندار بوشهر از آغاز عملیات اجرایی بزرگراه دالکی به کنارتخته خبر داد و گفت: ۱۶ کیلومتر از محور دالکی به کنارتخته چهارخطه می‌شود که با برنامه‌ریزی صورت گرفته این پروژه تا پایان سال عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

دکتر سالاری با اشاره به راه‌اندازی شهرک حمل و نقل در بوشهر افزود: با راه‌اندازی این شهرک موافق هستیم و البته در جانمایی این شهرک باید مطالعه بیشتری شود و جوانب کار در نظر گرفته شود.

وی همچنین از اقدامات اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان در راه‌اندازی سیستم هوشمند جاده‌ای در نقاط مختلف استان بوشهر تقدیر کرد و اظهار داشت: این اقدام موجب ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات شده که البته امیدواریم با تلاش و فعالیت بیشتر به وضعیت مطلوب‌تری برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز