خبرگزاری کار ایران

حسن‌زاده مطرح کرد:

متناسب با شرایط اقتصادی و اجتماعی با کالای قاچاق برخورد شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۱۰۶

معاون دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: برخورد با کالای قاچاق باید متناسب با شرایط اقتصادی، اجتماعی و امنیتی باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامبیز حسن‌زاده امروز در سومین جلسه کارگروه استانی پیشگیری و مبارزه با قاچاق محصولات سلامت‌محور که در سنندج تشکیل شد، با بیان اینکه ایجاد حساسیت در جامعه برای عدم استفاده از کالاهای قاچاق مهم و ضروری است، افزود: باید افزون بر آموزش هایی که در مدارس برای آگاه سازی دانش آموزان ارائه می‌شود باید با اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی خلاء های سه‌ماهه تابستان را با بهره‌گیری از کارشناسان جبران کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به تاثیرگذاری چند بعدی این پدیده می‌طلبد مسئولان ارشد استانی با سیاست‌گذاری به‌صورت مستمر برخوردهای جدی را همانند پیشین در دستور کار قرار دهند.

حسن زاده با بیان اینکه همه امور در چارچوب قانون عملیاتی می‌شود، ابراز داشت: باید در سطح مرزها، ساماندهی چرخه توزیع کالا و فرهنگ‌سازی کار کنیم کما اینکه این عمل هم انجام می‌شود لذا برخورد با این پدیده متناسب با شرایط اقتصادی، اجتماعی و امنیتی انجام می گیرد.

وی ظرفیت جراید را در این امر مهم ارزیابی کرد و گفت: افزایش تعداد بازرسی ها و آموزش ها در جامعه می تواند به گفتمان و فرهنگ مردم تبدیل شود چراکه همه دراین مورد اتفاق نظر دارند.

 معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطر نشان کرد: امکان جمع‌آوری همه محصولات آرایشی و بهداشتی فاقد برچسب وجود ندارد و برای فروش محصولات آرایشی و بهداشتی چندین شرکت مجاز پروانه صادر شده اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز