خبرگزاری کار ایران

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

کسب رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سامانه جامع بازرسی کشور

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۴۸۳

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از کسب رتبه اول واحد بهداشت حرفه ای این دانشگاه در سامانه جامع بازرسی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرزام بیدار پور با اعلام این خبر، گفت: معاونت امور بهداشتی دانشگاه در زمینه بازرسی و ثبت کارگاه های تحت پوشش بازرسی واحد بهداشت حرفه ای در سامانه جامع بازرسی کشور (سال 1395) موفق به کسب مقام اول شد.

وی افزود: کارشناسان مرکز سلامت محیط و کار بر اساس اهمیت بازرسی بهداشت حرفه ای، ثبت فرآیندهای مربوطه در سامانه جامع بازرسی و نقش آن در فرآیندهای گزارش گیری، آمارها و شاخص های مرتبط، عملکرد دانشگاه ها در این زمینه را با نمایش نمودار ارائه نمودند که در این میان دانشگاه علوم پزشکی کردستان توانست مقام اول را کسب کند.

به گفته وی معاونت بهداشتی دانشگاه به دلیل حمایت در تأمین زیر ساخت های لازم در جهت پیشبرد هرچه بهتر برنامه فوق الذکر و تلاش های کارشناسان بهداشت حرفه ای این حوزه از سوی وزارت بهداشت، مورد تقدیر واقع شد .

گفتنی است عملکردواحد بهداشت حرفه ای دانشگاه در پایان هرسال علاوه بر موفقیت در زمینه بازرسی به لحاظ ثبت کارگاه های تحت پوشش در سامانه جامع بازرسی کشور نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز