خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره ورزش و جوانان کردستان خبر داد

کمک 16 میلیارد ریالی به ورزش استان در سال 95

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۹۰۲

مدیرکل اداره ورزش و جوانان کردستان در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان گفت، در سال 95 از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان، برگشتی ماده 88 و نمایندگان مجلس به هیأت‌های ورزشی استانی و شهرستانی 16 میلیارد ریال به ورزش کردستان کمک شده است.

به گزارش ایلنا ، حامد جولایی در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان که با حضور مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: کردستان در سال 93 با قرار گرفتن در منطقه 3 کشور و ارزیابی‌های انجام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان در جایگاه نهم قرار گرفته بود و در سال ۹۴ با توجه به تلاش دستگاه ورزش و جوانان استان به رده ششم رسید.

وی در ادامه اظهار داشت: با روند رو به رشد بخش های مختلف در سال ۹۵ قطعا اداره کل ورزش و جوانان کردستان یکی از عناوین اول تا سوم را در منطقه 3 کسب خواهد کرد.

وی به افزایش وضعیت قهرمانی و همگانی بخش بانوان در استان کردستان اشاره کرد و گفت: حوزه جوانان در چند ماهه اخیر سال 95 نیز به رشد 400 درصدی رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: در سال 92 اعتبارات بخش عمرانی 17 میلیارد تومان بود که در سال 95 در این بخش جهش خوبی را احساس کردیم و به 45 میلیارد تومان افزایش یافت.

حامد جولائی مشکلات اصلی کردستان در زمینه ورزش را اعلام کرد و گفت: خوابگاه 400 نفری و سالن 6 هزار نفری یکی از موانع مهم در ورزش به شمار می رود که نمی توان در این بخش به جایگاه شایسته خود برسیم.

جولائی اظهار داشت: با این همه مشکلات زیر ساختی در استان توانستیم 70 رویداد مهم ورزشی شامل مسابقات، لیگ ها و مناطق کشوری و 4 میزبانی بین المللی را در استان کردستان برگزار کنیم.

وی در ادامه این جلسه گفت: در سال 95 از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان، برگشتی ماده 88 و نمایندگان مجلس به هیأت های ورزشی استانی و شهرستانی 16 میلیارد ریال به ورزش کردستان کمک شده است.

این مقام مسئول خطاب به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های تابعه استان عنوان کرد: طبق آئین نامه دولت موظف است یک درصد ار اعتبارات خود را به هیأت های ورزشی اختصاص دهد و هیأت ها می تواند به طرق مختلف در جهت گذارندن امورات خود درآمد زایی کنند.

حامد جولائی در پایان اظهار داشت، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها با فرمانداران در خصوص جذب اعتبارات شهرستانی تأمل لازم را داشته باشند تا بتوانم زیر ساخت های ورزشی را یکی پس از دیگری به بهره برداری برسانیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز