خبرگزاری کار ایران

۱۵درصد اعتبارات فدراسیون‌ها به استان‌ها واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۸۲۰

در سال جاری ۱۵ درصد اعتبارات فدراسیون‌ها به استان‌ها اختصاص می‌یابد که با این تدابیر می‌توانیم شاهد کاهش بخشی از مشکلات هیأت‌های ورزشی در این استان‌ها باشیم.

مدیرکل هماهنگی و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در سال جاری ۱۵ درصد اعتبارات فدراسیون‌ها به استان‌ها اختصاص می‌یابد که با این تدابیر می‌توانیم شاهد کاهش بخشی از مشکلات هیأت‌های ورزشی در این استان‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد، ایرج رحمانی ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل جدید و قدیم اداره کل ورزش و جوانان لرستان در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که برای اداره بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به اینکه معادل این ۱۰ هزار میلیارد تومان در بخش جاری اعتبارات فدراسیون و غیره وزارت ورزش و جوانان نیاز دارد، عنوان داشت: امسال ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار وزارت ورزش و جوانان بوده است که برای سال آینده ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا بتوانیم این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل هماهنگی و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته، تلاش ما این است که نمایندگان مجلس سهم یک درصد اعتبارات ادارات را به امر ورزش اختصاص دهند تا بتوانیم بخشی از این مشکلات را با این اعتبارات کاهش دهیم.

رحمانی خاطرنشان کرد: ما به ورزش همگانی اهمیت می‌دهیم و علی‌رغم اینکه محدودیت اعتباری داریم، هیچ ورزشی را تعطیل نکرده‌ایم.

این مسئول گفت: ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق فدراسیون‌های ورزشی به ورزش‌های استان‌ها اختصاص می‌یابد و ورزش والیبال یکی از آن ورزش‌ها است.

وی عنوان داشت: در سال جاری ۱۵ درصد اعتبارات فدراسیون‌ها به استان‌ها اختصاص می‌یابد که با این تدابیر می‌توانیم شاهد کاهش بخشی از مشکلات هیأت‌های ورزشی در این استان‌ها باشیم.

رحمانی عنوان داشت: تمام تلاش ما این است که از مشکلات هیأت‌های ورزشی در سطح استان‌های کشور کاسته شود که این در اولویت وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

وی به بحثپاداش به والیبالیست‌های ایرانی عنوان داشت: وزارت ورزش و جوانان هدایایی به این بازیکنان اهدا می‌کنند و در حال رایزنی هستیم که مجلس شورای اسلامی نیز به آن‌ها هدایایی اهدا کند.

با حضور جمعی از مسئولان استان لرستان، ظهر امروز از زحمات رضا محمدی اصل مدیرکل پیشین ورزش و جوانان لرستان تقدیر و علی‌یاور عزیزپور به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز