خبرگزاری کار ایران

محمد راشد مدرس گرجی خبر داد:

ادامه طرح راهداری تا 15 فروردین برای رفاه حال مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۰۰۲

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان گفت: برای رفاه حال مسافران طرح نوروزی راهداری تا 15 فروردین ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد راشد مدرس گرجی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز در سالن جلسات راه و شهرسازی کردستان برگزار شد به خدمات‌رسانی در ایام زمستان اشاره کرد و گفت: با اطلاع رسانی به‌موقع هواشناسی و حضور فعال راهداران و استفاده از تجهیزات کافی راهداری و همکاری مسافران ، باوجود بارش برف سنگین ، خدمات قابل‌توجهی ارائه گردید

وی با تشریح عملکردهای حوزه راهداری در طرح تابستانه اظهار داشت: سال 95 بالغ‌بر 120 کیلومتر آسفالت راههای شهری ، عملیات ایمن‌سازی 2 هزار و 500 کیلومتر با خط‌کشی توسط حوزه راهداری در راههای استان انجام‌شده است.

 مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان درباره سایر اقدامات انجام‌شده عنوان کرد: نصب علائم ایمنی، ابلاغ جدید شناسایی نقاط پر تصادف و اصلاح بخشی از این نقاط و تامین روشنایی 5 کیلومتر جاده صلوات آباد، بخشی از سایر اقدامات این اداره کل بوده است.

مدرس گرجی در زمینه عملیات با تثبیت سیمان افزود: عملیات تثبیت باسیمان در چندین نقطه انجام‌شده  که تأثیر بسیار زیادی بر کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت راه‌ها دارد.

وی به عوامل مؤثر در تصادفات اشاره کرد و گفت: عوامل انسانی، جاده، وسیله نقلیه، حضور پلیس و اورژانس و عوامل محیطی ازجمله این عوامل هستند.

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان با تأکید بر آمادگی راهداری در ایام تعطیلات نوروزی گفت: برای رفاه حال مسافران طرح نوروزی راهداری تا 15 فروردین ادامه می‌یابد.

وی  وجود حفاظ‌ها در کاهش تصادفات را مؤثر دانست و گفت: از اواخر سال 94 تا سال 95، پانزده کیلومتر حفاظ بتنی نصب‌شده است.

مدرس گرجی به برف‌روبی در طول زمستان اشاره کرد و افزود: در طول زمستان امسال در کل حدود 90 هزار کیلومتر برف‌روبی در چندین مرحله در جاده‌های بین‌شهری و روستایی انجام‌شده است.

وی سایر فعالیت‌های انجام‌شده در زمستان در استان را یادآور شد و گفت: 25 هزار تن شن و نمک استفاده‌شده، به 30 هزار نفر امداد و کمک‌رسانی شده، چندین بار  مسدودیت راه‌های بین‌شهری  براثر ریزش بهمن، رفع مسدودیت شده است.

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان به رتبه راهداری استان اشاره کرد و گفت: راهداری استان کردستان رتبه 6 کشوری را دارد که امید است با تلاش بیشتر و همکاری مردم و سایر مسئولان این اداره کل موفقیت‌های بیشتری را کسب کند و زمینه‌سازی خدمات‌رسانی بیشتر به مردم فراهم شود.

مدرس گرجی ضمن یادآوری علل تصادف گفت: به رانندگان توصیه می‌شود با رعایت فاصله طولی، پرهیز از استفاده از موبایل در حین رانندگی و خودداری از سبقت و سرعت غیرمجاز از تصادفات جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز